eh og på tide å bli gal snart?Jaja. Alternativt "husarbeid" også i dag.
Laste ned de 722 bildene av mellomste fra bhg-siden.
Max 100 om gangen, filtreringen på dato virker ikke, så manuell merking av bilder...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
eh og på tide å bli gal snart?Jaja. Alternativt "husarbeid" også i dag.
Laste ned de 722 bildene av mellomste fra bhg-siden.
Max 100 om gangen, filtreringen på dato virker ikke, så manuell merking av bilder...
Merkelig å gå gravid altså.
Ja herlig [emoji7]Ja, vurderer å ta en tredje tur, det er jo så lyst og fint lenge om kvelden.![]()
Hehe, når du sier det sånn høres det jo så lite utHalvparten av det vi slet med tidligere.... haha
Haha.. Gøy da..! [emoji14]
Hvor gammel er storesøster?
Ja, og de var jo supereffektive den første timen i natt... Må vel gjøre den om igjen..Det må det
For selv om det gikk litt opp nå så tar det med det tempo (13,2 i minuttet) over tre timer.
Vi skal vel og merke skravle til langt på natt. Helst til ett. Men det for å kompensere for i natt som vsr...
Ja, veldig kjekt...
Skal i alle fall gjøre vårt besteIkke sant, dette SKAL vi klare!![emoji1]
Jeg er 49 min bak [emoji54]
Ja, dette var på vei TIL rommet da. Herregud.. [emoji23]
Ja det er viktig!!! Gjør det jeg kan ihvertfall og håper de som vil og orker kjører på [emoji4]7337 av 10000 tror jeg. Men tempo må litt mer oooooopp...
Ahhhh mirellHer har det skjedd mye
Så braaaJa det er viktig!!! Gjør det jeg kan ihvertfall og håper de som vil og orker kjører på [emoji4]
Det er sikkert! Og det er deilig å ha et aktivt forum igjen!Det er mer enn på lenge.
Håper det fortsetterDet er sikkert! Og det er deilig å ha et aktivt forum igjen!
2 min nå [emoji16][emoji16][emoji16]Og jeg er bare 13![emoji41]
Hopper inn til lekene nå [emoji4]Så braaaHåper jeg også
![]()
Bare å skravle videreDet må det
For selv om det gikk litt opp nå så tar det med det tempo (13,2 i minuttet) over tre timer.
Vi skal vel og merke skravle til langt på natt. Helst til ett. Men det for å kompensere for i natt som vsr...
Ja altså jeg trenger ikke 500 innlegg om dagen!Håper det fortsetter
Ikke sånn. 10000 jag
Men aktivt