Skravletråd JULI ❤

Hehe.. Tålmodighet har jeg ikke. Også har jeg nå vært isolert lenge.. Samt, føles ut som om jeg har ventet mange år på denne babyen. (strengt tatt.. Hadde lyst på flere, også var det ikke aktuelt på noen år.. Og når jeg og gubben begynte prøve, tok det jo 1,5 år før det klaffet..).
Vært relativt isolert siden januar. Og plaget, så har ikke kunnet gjort så mye..
Og nå er jeg bare lei av å være gravid.
Haha. Vi hadde 5 år med prøving før vi fikk storebror. ( ivf) men har ikke dårlig tid egentlig. For dette er antagelig siste gang jeg vil gå gravid så prøver å nyte det selv om det lammer meg!

Trøtt.

Denne dagen har på en måte vært lang.

Natta for kort og morgenen tidlig og en unge ekstra som egentlig var helt greit men litt sånn begrensende på min plan om at lille skulle sove når han dro, siden det ble to timer senere enn planlagt.

Klokka er bare to. Mannen kommer tidelig hjem, 1445 eller 1515 betyr her litt over tre eller halv fire. Kanskje om en time.

Haha. Vi hadde 5 år med prøving før vi fikk storebror. ( ivf) men har ikke dårlig tid egentlig. For dette er antagelig siste gang jeg vil gå gravid så prøver å nyte det selv om det lammer meg!
Ah. Jeg har ikke planer om at dette skal være siste gang [emoji28]
Også er jeg bare lei.. Men har mye sammenheng med bekymringer og div..

Det minste meg på at storebror har snart vokst ut av sine ...kjøote to str større så han skulle ha dem ut sommern men nå har han snart vokst ut av dem :/
Vokser fort i blant de der.

Å høres herlig ut, ikke hvert hos frisøren siden eldste var baby og det var 10 min for å kun ta tuppene :(
klipper håret selv da
Det var digg! Mitt hår er så tykt at det må klippes noen ganger i året for å unngå mopp. Høres ut som du kunne unne deg en tur snart da :)

Altså,når de er på "jeg trenger den klossen" så klarer de nok det over fargestifter også.

Lillemor våknet. Jeg får gi dem mat og håpe de gidder gå ut igjen. Disse tre er ikke den roligste kombinasjonen. Bare gutta eller bare jentene eller alle fire (da deler de seg gjerne) er greit. Men disse tre. Og gutta får ikke lov å utestenge min mellomste. Men fetteren, som er et år eldre enn henne, synes de er to store gutter. (never mind at han er nærmere henne enn ham i alder... Det er 2,5 år mellom mine nemlig og han er 1,5 år yngre enn min eldste)

Jaja.

Tid for lunsj.
Hvordan er de om man setter på en film da?

Ååå, det hørtes fantastisk ut! Elsker å gå til frisøren og bli dulla med! :) Gjør det alt for sjeldent da, dessverre... hva står på planen? Klipp og farge? :hilarious:
Er det beste :) bare klipp og kur i dag.

Back
Topp