Sooool=soft is
Nyt og kos dere[emoji4] både med sol og soft is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sooool=soft is
Æsj da. Håper de scanner den snartBor for langt unna til å bare stikke innom altså... Og siden det er postnord, så tviler jeg sambo orker høre om de har fått den - fordi ikke sikkert han får lov til å hente heller.
Kjedelig å SE på bare [emoji23]
Takker for detNyt og kos dere[emoji4] både med sol og soft is
Altså,når de er på "jeg trenger den klossen" så klarer de nok det over fargestifter også.Huff nei da er det lite å gjøre egentlig om de ikke liker å tegne, male eller lignende
Bare å mentalt forberede seg på at den lille nevøen min er opplært til å tro han er for stor for en tripptrapp og insisterer på å sitte på en vanlig stol. han er altså på fysisk størrelse med min mellomste. Begge mine trenger tripptrapp. Lenge enda. En ganske liten førsteklassing er nemlig ikke fysisk på størrelse med en voksen...
Men da blir min eldste sur for ar han må når han er størst på så har vi det gående for mellomste er strengt tatt mulig lenger enn fetteren også... Jada....
Ikke lett det der.Bare å mentalt forberede seg på at den lille nevøen min er opplært til å tro han er for stor for en tripptrapp og insisterer på å sitte på en vanlig stol. han er altså på fysisk størrelse med min mellomste. Begge mine trenger tripptrapp. Lenge enda. En ganske liten førsteklassing er nemlig ikke fysisk på størrelse med en voksen...
Men da blir min eldste sur for ar han må når han er størst på så har vi det gående for mellomste er strengt tatt mulig lenger enn fetteren også... Jada....
Herlig daKaffe i solen her nå, deilig![]()
Ja man kan lure noenganger [emoji85] Tenk om det var glass.Altså.. Når det STÅR "fragile" på en pakke.. Men posten kommer med den, og det ser ut som om de har lekt kjerringa i midten med den..
Var heldigvis ikke noe knuselig i denne da. Eller. En deodorant, men ikke LETTknuselig.![]()
Softis er godtSooool=soft is
Deilig det daFrøkna sover her nåkuttet ned på sovingen
Deilig med solÅhh digger været !!
Åh, ikke hos deg også... Apropos i går. Irriterende uavhengig av om man trenger den nå eller ei.De har enda ikke scannet pakken min på butikken, og jeg VET den skulle kommet dit i går!! [emoji35]
Men fri er deilig det også!Nei, dessverre [emoji14] har bare fri i dag![]()
Ja, nyter det! Men kan ikke ha for mye fri heller, blir ikke penger av detMen fri er deilig det også!![]()
Jau.. Teite saker gitt [emoji14]Æsj da. Håper de scanner den snart