Skravletråd JULI ❤

Bor for langt unna til å bare stikke innom altså... Og siden det er postnord, så tviler jeg sambo orker høre om de har fått den - fordi ikke sikkert han får lov til å hente heller.
Æsj da. Håper de scanner den snart

Huff nei da er det lite å gjøre egentlig om de ikke liker å tegne, male eller lignende
Altså,når de er på "jeg trenger den klossen" så klarer de nok det over fargestifter også.

Lillemor våknet. Jeg får gi dem mat og håpe de gidder gå ut igjen. Disse tre er ikke den roligste kombinasjonen. Bare gutta eller bare jentene eller alle fire (da deler de seg gjerne) er greit. Men disse tre. Og gutta får ikke lov å utestenge min mellomste. Men fetteren, som er et år eldre enn henne, synes de er to store gutter. (never mind at han er nærmere henne enn ham i alder... Det er 2,5 år mellom mine nemlig og han er 1,5 år yngre enn min eldste)

Jaja.

Tid for lunsj.

Bare å mentalt forberede seg på at den lille nevøen min er opplært til å tro han er for stor for en tripptrapp og insisterer på å sitte på en vanlig stol. han er altså på fysisk størrelse med min mellomste. Begge mine trenger tripptrapp. Lenge enda. En ganske liten førsteklassing er nemlig ikke fysisk på størrelse med en voksen...

Men da blir min eldste sur for ar han må når han er størst på så har vi det gående for mellomste er strengt tatt mulig lenger enn fetteren også... Jada....

Bare å mentalt forberede seg på at den lille nevøen min er opplært til å tro han er for stor for en tripptrapp og insisterer på å sitte på en vanlig stol. han er altså på fysisk størrelse med min mellomste. Begge mine trenger tripptrapp. Lenge enda. En ganske liten førsteklassing er nemlig ikke fysisk på størrelse med en voksen...

Men da blir min eldste sur for ar han må når han er størst på så har vi det gående for mellomste er strengt tatt mulig lenger enn fetteren også... Jada....

Bare la dem sitte på kjøkkenstol da vel? Så slipper du krangling.

Ikke lett det der.

Altså.. Når det STÅR "fragile" på en pakke.. Men posten kommer med den, og det ser ut som om de har lekt kjerringa i midten med den..

Var heldigvis ikke noe knuselig i denne da. Eller. En deodorant, men ikke LETTknuselig.
96096a2de86fedc18dbe2a0563253af1.jpg
Ja man kan lure noenganger [emoji85] Tenk om det var glass.

Æsj da. Håper de scanner den snart
Jau.. Teite saker gitt [emoji14]
Men nå skulle ikke gubben til byen likevel, så da haster det heldigvis ikke like mye..

Back
Topp