Nå begynner vi å nærme osdDet er supert!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå begynner vi å nærme osdDet er supert!!
Fikk du sola?Åhh digger været !!
Herregud..Enig. Jeg hadde blitt provosert om jeg så min pakke slenge rundt ved henting og. Opplevd det også. En pc som stod slik at hvem som helst kunne ta den.
Deilig med litt sol daDer kom regnet fallende ned. Fikk såfall sol frem til nå
JaaaTja, jo. Er ikke så stort sted. De får vel noooe pakker, men ikke store bur....
Plagsomt.
Grattis med 3000Hva venter du på?
Det er kjipt. Vi må ha to ellers er jeg stuck. Siden jeg tar meg av både barnehage leveringer ( fremtidig oopgave) og mathandel blir det ikke annet valg....Vi har og alle ferie neste uke, men mandag skulle han visst bort hele dagen. Så spent på hvordan det går da. Ikke har vi bil heller da vi bare har en og den har mannen[emoji15]
Hopper på de og sparker fotball kanskje? [emoji14]Herregud..
Ikke så lenge siden jeg fikk noe som var ødelagt i posten, og... :/
Hva i all verden DRIVER de egentlig med liksom..
Uansett så er ventetiden og alt annet verdt premienDet er det ikke, men håper det snart går over[emoji4]
Hehe.. Tålmodighet har jeg ikke. Også har jeg nå vært isolert lenge.. Samt, føles ut som om jeg har ventet mange år på denne babyen. (strengt tatt.. Hadde lyst på flere, også var det ikke aktuelt på noen år.. Og når jeg og gubben begynte prøve, tok det jo 1,5 år før det klaffet..).Tolmodighetvel jeg ønsker at den lille skal komme rund den 1 aug....hadde passet med ferier osv [emoji14]
Ja. Ikke sant?Ja hadde vært genialt![]()
Sandaler til LHva venter du på?
NÅ har de scannet den.Jaaa
Leker litt med dem.Hopper på de og sparker fotball kanskje? [emoji14]
Strategisk plassering av minions-tallerken hjalp faktisk ;-)Ikke lett det der.
Det er kjipt. Vi må ha to ellers er jeg stuck. Siden jeg tar meg av både barnehage leveringer ( fremtidig oopgave) og mathandel blir det ikke annet valg....
Men en dag skal gå bra(
Uansett så er ventetiden og alt annet verdt premien))
BraStrategisk plassering av minions-tallerken hjalp faktisk ;-)
Ok. Da er det ikke så mye stressHan har arbeidsbil så i hverdagen går det helt fint med bare en bil. Bare når begge er hjemme det evt kan by på problemer. Blir det krise får vi alltids lånt en bil[emoji4]