Skravletråd JULI ❤

2220 av 10000 tatt

I dag skal jeg til frisøren, nesten det beste jeg vet etter at jeg fikk barn...sitte i ro og fred i mer enn en time, noen som steller med MEG, god kaffe og så blir jeg fin i tillegg. Flere som har det sånn?

DAMER! Kan man redigere innleggene sine? Hender jeg får med noen skrivefeil og smiletegn jeg ikke skal ha, Hehe! Ser det ofte ikke før etter det er posta... :p
JUpp er mulig på app ihvertfall husker ikke på data

I dag skal jeg til frisøren, nesten det beste jeg vet etter at jeg fikk barn...sitte i ro og fred i mer enn en time, noen som steller med MEG, god kaffe og så blir jeg fin i tillegg. Flere som har det sånn?
Elsker gå til frisør. Sovner jo nesten i stolen. Spesielt når de vasker håret [emoji7][emoji7] Kos deg masse ! NYT

Ååå, det hørtes fantastisk ut! Elsker å gå til frisøren og bli dulla med! :) Gjør det alt for sjeldent da, dessverre... hva står på planen? Klipp og farge? :hilarious:

Å høres herlig ut, ikke hvert hos frisøren siden eldste var baby og det var 10 min for å kun ta tuppene :(
klipper håret selv da

Back
Topp