Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JUpp er mulig på app ihvertfall husker ikke på dataDAMER! Kan man redigere innleggene sine? Hender jeg får med noen skrivefeil og smiletegn jeg ikke skal ha, Hehe! Ser det ofte ikke før etter det er posta...![]()
Hmmm, skal se om jeg finner ut av detJUpp er mulig på app ihvertfall husker ikke på data

Skjønte den men hjelper ikkeDet var meninga da altså [emoji14] [emoji56]
Elsker gå til frisør. Sovner jo nesten i stolen. Spesielt når de vasker håret [emoji7][emoji7] Kos deg masse ! NYTI dag skal jeg til frisøren, nesten det beste jeg vet etter at jeg fikk barn...sitte i ro og fred i mer enn en time, noen som steller med MEG, god kaffe og så blir jeg fin i tillegg. Flere som har det sånn?
Ååå, det hørtes fantastisk ut! Elsker å gå til frisøren og bli dulla med!I dag skal jeg til frisøren, nesten det beste jeg vet etter at jeg fikk barn...sitte i ro og fred i mer enn en time, noen som steller med MEG, god kaffe og så blir jeg fin i tillegg. Flere som har det sånn?

Whatever. Talk to the hand [emoji23]Skjønte den men hjelper ikke![]()
Helt sant ! Går vi alle sammen. Så skal vi klare detteSammen står vi sterke![]()
Ikke sant. Så saumfarer litt overalt da jeg !Men kan da ikke vente![]()
JaaaHelt sant ! Går vi alle sammen. Så skal vi klare dette
Å høres herlig ut, ikke hvert hos frisøren siden eldste var baby og det var 10 min for å kun ta tuppeneI dag skal jeg til frisøren, nesten det beste jeg vet etter at jeg fikk barn...sitte i ro og fred i mer enn en time, noen som steller med MEG, god kaffe og så blir jeg fin i tillegg. Flere som har det sånn?
Oh noooMå forsvinne litt gitt
På data blå skrift under innlegg, Shadow, 9 min siden Rediger RapporterHmmm, skal se om jeg finner ut av det![]()
Men når man er på telefon da, på nettleser der?

Det må vi vel alle til tiderMå forsvinne litt gitt
Jupp det er viktigIkke sant. Så saumfarer litt overalt da jeg !