Skravletråd JULI ❤

Hvordan er formen?
Egentlig usikker. Usikker på om jeg er verre, eller om kroppen har begynt å vende seg til smertestillende. Må doble for effekt. Men har og fått noen nye symptomer og vondter. Men det kan likesågodt være bivirkninger. I allefall noe av det.
 
Egentlig usikker. Usikker på om jeg er verre, eller om kroppen har begynt å vende seg til smertestillende. Må doble for effekt. Men har og fått noen nye symptomer og vondter. Men det kan likesågodt være bivirkninger. I allefall noe av det.
Usj.

Hva er planen fremover nå? Ventetider?
 
Ja. Godt og vondt.

Greit å komme igang igjen. Bruke hodet, tjene penger.

Men sårt. Lillemor er vel klar for bhg, men jeg er ikke helt klar for å levere fra meg yngstemor.

Og tanken på at det er min siste permisjon. Om ikke uheldige omstendigheter som arbeidsledighet eller langvarig sykdom skal jeg aldri være sånn lenge hjemme igjen. Før jeg er pensjonist. Jobbe i 40-45 år til
Uten pause. Ferie. Men ikke sånn som dette.

Å ha fri lenge. Hjemme bare for å være mamma
Kunne dra og handle. Ordne det som jeg skal. Tar meg stadig i tanken "men jeg og snuppa tar bare en dag på senteret til uka, så ordner vi det" nope. Nå er vi tilbake på "det er lørdag. Hvem trenger ny regndress, støvler. Var det noen som trengte joggesko? Vinteren nærmer seg. Hvem må ha dress eller sko?"

Slutt på trilletur som har blitt til bæretur. Slutt på pokemon på de turene også da.

Slutt på ei lita jente som sover på magen min.

Ikke mer permisjon. Aldri mer. Yngste barnet skal i barnehagen

Hællan, nå ble jeg trist![emoji20]
Men det er realiteten! Livet går videre, barna vokser og dagene blir travle[emoji4]
 
Back
Topp