Skravletråd JULI ❤

Gleder meg til i morgen.
Skal på jentetur inn til byen sammen med frøkna :)

Skal blant annet kjøpe en ny kjole hun skal ha på seg første skoledag
 
God morgen

Siste dag i ferien for meg.

Jobb, bhg og sfo i morgen
 
Begynte dagen med å spørre om minste ville selge kjøkkenet sitt og få penger til grisen. Ja. Hu leker ikke med det. Noe jeg visste så.

Endte med å rydde og vaske hele hennes rom, vårt rom og eldste sitt rom. Hvor vi ikle kasta mindre enn 7 poser med søppel. Rommet til eldste fikk jommen gjennomgå [emoji23]

Hehe, så flinke dere er![emoji1] deilig å bli kvitt litt!
 
Nå er jeg starta på Supernatural igjen da. For mannen fikk med seg jeg så Criminal Minds igjen. Så da ble han med. Og nå har han lagt seg. Han kommer ikke til å ville se Supernatural. BS for hans del. Men hei. Dean er hunk. Jeg fortsetter å se :)

Dean er lekker!![emoji1]
 
Spennende med jobb i morgen da[emoji1]
Ja. Godt og vondt.

Greit å komme igang igjen. Bruke hodet, tjene penger.

Men sårt. Lillemor er vel klar for bhg, men jeg er ikke helt klar for å levere fra meg yngstemor.

Og tanken på at det er min siste permisjon. Om ikke uheldige omstendigheter som arbeidsledighet eller langvarig sykdom skal jeg aldri være sånn lenge hjemme igjen. Før jeg er pensjonist. Jobbe i 40-45 år til
Uten pause. Ferie. Men ikke sånn som dette.

Å ha fri lenge. Hjemme bare for å være mamma
Kunne dra og handle. Ordne det som jeg skal. Tar meg stadig i tanken "men jeg og snuppa tar bare en dag på senteret til uka, så ordner vi det" nope. Nå er vi tilbake på "det er lørdag. Hvem trenger ny regndress, støvler. Var det noen som trengte joggesko? Vinteren nærmer seg. Hvem må ha dress eller sko?"

Slutt på trilletur som har blitt til bæretur. Slutt på pokemon på de turene også da.

Slutt på ei lita jente som sover på magen min.

Ikke mer permisjon. Aldri mer. Yngste barnet skal i barnehagen
 
Last edited:
Åhh, forpliktelsene rundt venner og naboer når en bare vil få gjort praktiske ting.

Når jeg trenger at lillemor sover. Men hun driver ikke frivillig med slikt for tiden. Utenom i bilen da. Mannen drar og handler.

Vi har to unger utenom våre egne i hus. Naboens feriegjester så de må liksom få leke nå. I morgen er det sfo deler av dagen for mine og onsdag morgen drar jentene hjem.

Vi skulle helst hatt med andre naboen også. Men hun gikk inn til seg selv for hun ville heller det, og her verserer da "ville være inne hos seg selv, og vi var ikke stygge mot henne mamma, hun ville bare ikke være med oss" og "får ikke lov til å være sammen med de andre, de utestenger min datter!!!!" side om side og sannheten muligens i midten et sted. Og da var de ute, men så kom de inn da, og det ville hun kanskje vært med på da. Nabojenta som i mindre og mindre grad vil være ute og derfor går hjem =inn...

For ei suppe.
 
Arg.
Frøkna og jeg har vært og shoppet.
Hun blir sulten og vil ha burger.
Går derfor inn på nærmeste BK.
Etter en liten stund må hun på do.
De har ikke do og henviser oss til et sted et godt stykke unna som koster skjorta for å tisse litt...
Jeg vil ikke la en liten jente på 5,5 år traske alene gjennom Oslo S for å finne en do, og hvem skal passe på maten vår?
 
Arg.
Frøkna og jeg har vært og shoppet.
Hun blir sulten og vil ha burger.
Går derfor inn på nærmeste BK.
Etter en liten stund må hun på do.
De har ikke do og henviser oss til et sted et godt stykke unna som koster skjorta for å tisse litt...
Jeg vil ikke la en liten jente på 5,5 år traske alene gjennom Oslo S for å finne en do, og hvem skal passe på maten vår?
Håpløst! slike steder forventer jeg faktisk at har do som gjester kan benytte.
 
Back
Topp