Skravletråd JULI ❤

Og i kveld skal han på fotballtrening. Trolig prioritere mer trening fremover. Pga Mosjon og vektnedgang, begge deler anbefalt siden han har høyt kolesterol

Blir noen alenekvelder av det. Den tiden det var fire ganger i uka. Noen dager fra sju, var det slitsomt for meg
Når det er to dager i uka. Og fra åtte, sånn at det meste av legging av ungene er gjort (ikke nå i ferien men til vanlig) er det igrunnen helt fint.

I kveld er nok ungene våkne så jeg må legge dem og når de er i seng kommer han hjem men ellers skulle jeg benyttet alenetid til å få lagt ny neglelakk. Har bare negler nå etter at den rosa fra ferien røyk for sikkert ei uke siden.

Alenekvelder er deilig innimellom det[emoji1]
Håper du får lagt ny neglelakk en annen dag[emoji2]
 
Begynte dagen med å spørre om minste ville selge kjøkkenet sitt og få penger til grisen. Ja. Hu leker ikke med det. Noe jeg visste så.

Endte med å rydde og vaske hele hennes rom, vårt rom og eldste sitt rom. Hvor vi ikle kasta mindre enn 7 poser med søppel. Rommet til eldste fikk jommen gjennomgå [emoji23]
 
Nå er jeg starta på Supernatural igjen da. For mannen fikk med seg jeg så Criminal Minds igjen. Så da ble han med. Og nå har han lagt seg. Han kommer ikke til å ville se Supernatural. BS for hans del. Men hei. Dean er hunk. Jeg fortsetter å se :)
 
Sett bort i fra mye regn så har vi koset oss[emoji1]
Men to dager i dyreparken er nesten litt lite...ihvertfall med tre barn som alle har forskjellige interesser og lyster[emoji12]
To dager er faktisk ikke mye nei. Parken er stor!
 
Alenekvelder er deilig innimellom det[emoji1]
Håper du får lagt ny neglelakk en annen dag[emoji2]
Får jeg sikkert. Men tirsdag begynner jeg på jobb igjen. Diskret neglelakk slik jeg liker den hadde vært kjekt
 
Begynte dagen med å spørre om minste ville selge kjøkkenet sitt og få penger til grisen. Ja. Hu leker ikke med det. Noe jeg visste så.

Endte med å rydde og vaske hele hennes rom, vårt rom og eldste sitt rom. Hvor vi ikle kasta mindre enn 7 poser med søppel. Rommet til eldste fikk jommen gjennomgå [emoji23]
Oj det var mye
 
Back
Topp