Skravletråd JULI ❤

Ikke verst det :D Jeg tisser oftere på natta og er ikke gravid engang
Hehe, har vært normalt å stå opp alt fra 2-10 ganger i løpet av natta her i noen uker altså, alt etter hvordan baby ligger inni der tror jeg.. i går natt var helt tydelig et særtilfelle, alt var tilbake til normalen igjen i natt [emoji28]
 
Det er realiteten ja. De vokser. De er ikke små babyer som trenger mamma hele livet. Og det er jo fint, men samtidig litt vemodig, når det er den siste.

Veldig vemodig å vite at det er siste ja[emoji20][emoji173]️
 
Det er en selvfølge![emoji1]
Husker det selv, at jeg var med mamma og handlet kjole[emoji7]
Hun fikk en kjole, et skjørt, en bukse og en genser.
 
Begynte dagen med å spørre om minste ville selge kjøkkenet sitt og få penger til grisen. Ja. Hu leker ikke med det. Noe jeg visste så.

Endte med å rydde og vaske hele hennes rom, vårt rom og eldste sitt rom. Hvor vi ikle kasta mindre enn 7 poser med søppel. Rommet til eldste fikk jommen gjennomgå [emoji23]
Det er så deilig det når man først setter igang [emoji23]
 
Velkommen hjem[emoji1] handlet noe?
Huff ja. Jeg ble jo med. Men lille var jo en drøm. Ergobaby adapt+liten jente på ryggen på Ullared = sove. Sov hele tiden hun. Vi var "bare" 3 timer ink. kø. Hyttetur var mest kos. Men om vi fikk handla ja [emoji23] Også sov jeg resten av den dagen omtrent. Så sliten.. Men var heldigvis ikke så ekstremt med folk selvom det var mange.
 
Back
Topp