Skravletråd JULI ❤

Ja du har vært heldig[emoji1]
Jeg har også kun vært hjemme i 9 måneder med mine[emoji2]
Det ble sånn, som en kombinasjon av at den arbeidsledige mannen fikk jobb og at hun ikke hadde rett på bhg før nå. Vi har hatt deltids perm frem til bhg med de andre.
 
Jeg har sortert gjennom 5-6 eller var det 7 poser med arvetøy. Alt fra truser via ullundertøy og vanlig tøy, til fleece, vintervotter og luer. En regndress og diverse skotøy som jeg har satt bort for nå. Cherrox kvitter vi oss med, men skøyter og skisko og fotballsko fra en som ikke sliter dem ut ;-)

Vi er heldige og arver mye klær hver sommer fra svigerfar som har unger akkurat litt større enn våre, en gutt som snart er ti og ei jente som fyller 8 i høst
 
La ut kjøkkenet for 300 kr minst med alt tilbehør. Fikk solgt det for 550 kr. Minstejenta blir nok glad når hu får de i hånda og feite opp grisen sin :)
 
Huff ja. Jeg ble jo med. Men lille var jo en drøm. Ergobaby adapt+liten jente på ryggen på Ullared = sove. Sov hele tiden hun. Vi var "bare" 3 timer ink. kø. Hyttetur var mest kos. Men om vi fikk handla ja [emoji23] Også sov jeg resten av den dagen omtrent. Så sliten.. Men var heldigvis ikke så ekstremt med folk selvom det var mange.

Hørtes jo ut som en vellykket tur[emoji1]
 
Jeg har sortert gjennom 5-6 eller var det 7 poser med arvetøy. Alt fra truser via ullundertøy og vanlig tøy, til fleece, vintervotter og luer. En regndress og diverse skotøy som jeg har satt bort for nå. Cherrox kvitter vi oss med, men skøyter og skisko og fotballsko fra en som ikke sliter dem ut ;-)

Vi er heldige og arver mye klær hver sommer fra svigerfar som har unger akkurat litt større enn våre, en gutt som snart er ti og ei jente som fyller 8 i høst

Så deilig med masse arvetøy[emoji1] det er stas!
 
Så deilig med masse arvetøy[emoji1] det er stas!
Herlig ja. Mye snuppa vil elske.

Så kommer utfordringen.

Nye klær til skolestart

Hun har kommode som ikke rommer alt. Og nå altså ca 5 poser til.

Så har jeg på en måte følelsen av at man skal jo ha nytt tøy til første skoledag....
 
På sin plass[emoji6]
Blir spennende å se om jeg får noe svar.
Skrev følgende (etter å ha valgt by og restaurant i nedtreksmenyen:
-----
Hei

Jeg og min datter på 5,5 år var ute og handlet til skolestart i dag, og hadde en jente dag i Oslo.

Like før vi skulle til å ta toget hjem var hun sulten og hadde lyst på burger, greit tenkte jeg det ligger da en BK rett ved sporene på Oslo S.

Vi kjøpte maten og satte oss ned for å spise.

Etter å ha tatt en bit måtte hun do.

Jeg spurte betjeningen om hvor toalettet var.

Fikk et surt svar at det hadde de ikke, men det var et toalett rundt hjørne på den andre siden av hallen.

Jeg var alene med et BARN på 5,5 år.

Å sende henne alene over hallen i hovedjernbanehallen i Oslo er uaktuell.

Det andre alternativet ville være å ta med alle posene våre og forlate maten vi akkurat hadde kjøpt.

I tillegg er det også ganske dyrt å gå på do på det stedet vi ble henvist til.


Hvordan i alle dager kan dere ha en restaurant uten kundetoalett?
------
 
Back
Topp