Skravletråd JULI ❤

Hun kan da ikke dra med seg kattene på dagstur? [emoji54] håper ihvertfall eldste skal få slippe så mye allergener som mulig
Kan absolutt
Håper det ikke skjer da....
 
Det var ei ekstremt dyr kake?
Ja syns jeg også derfor reagerer jeg på en del som kommenterer at så lenge ungen på 3 er fornøyd så er det viktigst, men 14 biters kaker er ikke store så for å forsvare den prisen burde kaka være bedre!
 
Kan absolutt
Håper det ikke skjer da....
[emoji849] skulle ikke hvertfall nødvendig å lure på om hun kan finne på å dra de med!

Katts mi er også innekatt men hun har da kattedo, vann og mat her så hvorfor skal jeg dra henne med steder! Katter har det gjerne best hjemme
 
[emoji849] skulle ikke hvertfall nødvendig å lure på om hun kan finne på å dra de med!

Katts mi er også innekatt men hun har da kattedo, vann og mat her så hvorfor skal jeg dra henne med steder! Katter har det gjerne best hjemme
Time will tell.

Vi drar hjem fredag. Absolutt senest lørdag.
 
Kan noen kalibrere magefølelsen min? Normal reaksjon?

Vi er på ferie hos svigermor og sover på hennes rom.

At hun må inn og hente klær er underforstått.
At hun lufter og trekker fra gardinene greit nok
At hun rer opp senga "vår"?

Det er vel i overkant?![emoji849] tror jeg hadde reagert på det selv..
 
Jeg blir så sur. For han ER lat. Og når han ikke tåler at jeg ber han gjøre noe i tillegg [emoji14] Altså. Ja... Men det gikk over. Han skjønte det selv. Han var lei av mas skjønner du, han vil gjøre ting på sin måte. Det er rettferdig det. Men ikke når det tar 4 timer å pakke sekken til lillemor; og vi blir forsinka fordi han sitter for lenge i sofaen. Misforstå meg rett. Han er snill og god. Står opp så jeg får sove, osv.

Skjønner deg godt, har en lat og treeeg mann selv[emoji23] han må sparkes igang hver dag...
 
Om man kjøper bursdagskake for 1650 (14 biter!) og den ikke når til forventningene pga lite bruk av farger og fargene som et brukt er mørke. Er en fin figur på ellers er det brukt former og print.

Skal det da gå på om mammaen er fornøyd eller ungen på 3 år?

Til den prisen burde mammaen også forvente en lekker kake![emoji15]
 
Tilbake i Norge[emoji1]
Herlig ferie men godt å komme hjem! Sitter allerede å drømmer meg bort i ny sydentur[emoji23]
 
Tilbake i Norge[emoji1]
Herlig ferie men godt å komme hjem! Sitter allerede å drømmer meg bort i ny sydentur[emoji23]
Og jeg drømmer også. Om... Vel... En annen ferie. Gjerne en sydentur
I alle fall en annen ferie.

Om ei uke er vi hjemme. Litt mindre. Fredag eller lørdag.
 
Back
Topp