Skravletråd JULI ❤

Tja om man ikke drikker rett fra flaska [emoji23][emoji23][emoji23]
Den er bare litt vanskelig å helle fra.
Kanskje jeg skal klage til produsenten :p
 
Er 10-20% som er venstrehendte.
Høyere inntektsklasser drikker mer vin.
I høyere inntektsklasser er det (av en eller merkelig grunn) en høyere andel av venstrehendte.
Behøver ikke være så lite andel heller
Tja de kan jo lage en spørreundersøkelse og finne ut sånn ca hvor mange venstrehendte som drikker vin så lage et opplag ut fra det [emoji4]
 
Om man kjøper bursdagskake for 1650 (14 biter!) og den ikke når til forventningene pga lite bruk av farger og fargene som et brukt er mørke. Er en fin figur på ellers er det brukt former og print.

Skal det da gå på om mammaen er fornøyd eller ungen på 3 år?
 
Om man kjøper bursdagskake for 1650 (14 biter!) og den ikke når til forventningene pga lite bruk av farger og fargene som et brukt er mørke. Er en fin figur på ellers er det brukt former og print.

Skal det da gå på om mammaen er fornøyd eller ungen på 3 år?
Det viktigste er om bursdagsbarnet er fornøyd..
 
Ok mer spesielle at hun faktisk flytter pm kofferter, antar det blir gitt like lite hensyn til eldste i år som ifjor?

Skjønner du teller dager, dere kan rømme hit om dere vil [emoji6]
Tja, husets katt er hakket mer inne i år enn i fjor. Men i fjor kom min svigerinne med kattungen sin også. Det gjenstår å se i år, hun kommer i morgen men bare på dagsbesøk
Har hun med to katter da, den fra i fjor og en helt ny liten sak...innekatter...
 
Tja, husets katt er hakket mer inne i år enn i fjor. Men i fjor kom min svigerinne med kattungen sin også. Det gjenstår å se i år, hun kommer i morgen men bare på dagsbesøk
Har hun med to katter da, den fra i fjor og en helt ny liten sak...innekatter...
Hun kan da ikke dra med seg kattene på dagstur? [emoji54] håper ihvertfall eldste skal få slippe så mye allergener som mulig
 
Men 1650 kr! Altså syns den er såpass dyr at den burde møte forventninger, 3 åringen vet jo ikke hvor fin kaka kunne hvert [emoji54]
Det var ei ekstremt dyr kake?
 
Back
Topp