Skravletråd JULI ❤

Tja, ville ikke gjort det selv, gjester får stort sett gjøre som de vil her med unntak av å åpne vindu (katt som ikke skal ut men om man lukker døra og passer på at Shadow ikke er på rommet går det fint)

Vet ikke helt hvordan jeg ville reageret om det hadde skjedd da
Vi sliter mer med "katt som ikke bør inn på rommet eldste sover på" enn katt som ikke skal ut men helt ærlig har det lite å si all den tid katten stort sett er inne når gutten er vekke og huset flyter av allergener og jeg teller dager til vi skal hjem.

Jeg gjør ikke noe poeng utav senga og sier ikke noe. Men føler det passerer en intimgrense på en måte at hun skal arrangere på dyrene vi sover under. På en måte jeg ikke klarer å forklare.

Jeg går selv knapt inn på gjesterommet, bare om jeg absolutt må. Og flytter ikke kofferter fra senga for å re den opp.

Men ikke utenkelig at det er min "har vært på ferie hos svigermor i åtte dager og har enda en del dager igjen"-følelse som spiller inn
 
Det blir sikkert bra, altfor lenge siden jeg var der egentlig [emoji54] bodde lenge 20 min unna da men ble aldri til at jeg var der [emoji54]
Aldri vært der jeg.
 
Vi sliter mer med "katt som ikke bør inn på rommet eldste sover på" enn katt som ikke skal ut men helt ærlig har det lite å si all den tid katten stort sett er inne når gutten er vekke og huset flyter av allergener og jeg teller dager til vi skal hjem.

Jeg gjør ikke noe poeng utav senga og sier ikke noe. Men føler det passerer en intimgrense på en måte at hun skal arrangere på dyrene vi sover under. På en måte jeg ikke klarer å forklare.

Jeg går selv knapt inn på gjesterommet, bare om jeg absolutt må. Og flytter ikke kofferter fra senga for å re den opp.

Men ikke utenkelig at det er min "har vært på ferie hos svigermor i åtte dager og har enda en del dager igjen"-følelse som spiller inn
Ok mer spesielle at hun faktisk flytter pm kofferter, antar det blir gitt like lite hensyn til eldste i år som ifjor?

Skjønner du teller dager, dere kan rømme hit om dere vil [emoji6]
 
Gi ham en lykkepille![emoji23]
Neida, kjedelig når han er sånn![emoji15]
Jeg blir så sur. For han ER lat. Og når han ikke tåler at jeg ber han gjøre noe i tillegg [emoji14] Altså. Ja... Men det gikk over. Han skjønte det selv. Han var lei av mas skjønner du, han vil gjøre ting på sin måte. Det er rettferdig det. Men ikke når det tar 4 timer å pakke sekken til lillemor; og vi blir forsinka fordi han sitter for lenge i sofaen. Misforstå meg rett. Han er snill og god. Står opp så jeg får sove, osv.
 
Er ikke det der en venstrehånd? [emoji23]
Vinen er veldig god, jeg har lett lenge etter den for venstrehendte.
Greit, bildet er tatt fra google og jeg ser nå at det faktisk er venstre, men hun holder hånden oppned med lillefingren opp.
Ikke slik jeg holder en vinflaske..
Flasken i seg selv dersom man holder den korrekt med pekefingren opp, må man holde den med høyre
 
Vinen er veldig god, jeg har lett lenge etter den for venstrehendte.
Greit, bildet er tatt fra google og jeg ser nå at det faktisk er venstre, men hun holder hånden oppned med lillefingren opp.
Ikke slik jeg holder en vinflaske..
Flasken i seg selv dersom man holder den korrekt med pekefingren opp, må man holde den med høyre

Ja jeg skjønner poenget ditt [emoji14] Jeg mente ikke å være vrang altså. Jeg trodde faktisk bildet var poenget. De skulle isåfall hatt 50/50 med partier for høyre og venstrehendte da :D Min datter er og venstrehendt i en alder av 17 mnd :)
 
Back
Topp