Skravletråd JULI ❤

Mannen har kjøpt robotgressklipper i dag.. så gikk han på kne rundt hele plena (ca 800 m2) og la ned den kabel-greia. Alt dette etter 7,5 time på jobb og 45min kjøring hver vei. Jeg ble sliten av å gå etter han og levere sånne.. plugger til han, så jeg gikk inn før han var ferdig å koble opp. Gleder meg vilt til å ikke være gravid lenger [emoji28][emoji28]

Nå ligger han og sover i senga, er ikke lett å holde på med gress og plen med pollenallergi [emoji28] så blir godt for han å slippe å slå plen framover!

Deilig for dere med robot da[emoji1] spesielt med tanke på allergien!
 
Såpass dårlig vær der?

Her er det til tider egentlig badevær, men hjemme alene med barna så det skjer ikke [emoji23]
Vel. Det var mulig badevær torsdag, mannen mente vannet ville være for kaldt. Vi skulle uansett på grillfest hos svigerfar. Ungene var hos svigerfar det meste av fredag som var sånn.... Periodevis sol men ganske kald vind når det ikke var sol

I dag er det finfint. Men det var den ene dagen vi kunne dra i hunderfossen. I morgen ikke så veldig varmt og uansett kommer da mannens søster som vi har sett bare noen få minutter ellers.
Og så skal der begynne å regne resten av oppholdet. Så da blir det badeland
 
Haha.. ser for meg den samtalen. Dere kan jo bare bli her. Dere har jo 'ingenting' å reise hjem til..:p
Se for seg varianten, bestemor til barnebarna
Hvorfor vil dere hjem. Er dere lei av meg? Er dere?
Er dere lei av bestemor nå siden dere vil hjem?

Barnebarn i villrede, de har jo ikke sånn egentlig sånt behov for å dra hjem??

Mannen måtte etterhvert bryte inn. Det er vi voksne som bestemmer, og vi skal hjem på lørdag, vi har ting å gjøre hjemme neste uke!

(det hører til historien at det vel var under en uke fra vi dro til hun kom til oss. Hun kommer opprinnelig fra området der vi bor (andre siden av ferga da) og besøker også sine søsken, men bor hos oss)
 
Vel. Det var mulig badevær torsdag, mannen mente vannet ville være for kaldt. Vi skulle uansett på grillfest hos svigerfar. Ungene var hos svigerfar det meste av fredag som var sånn.... Periodevis sol men ganske kald vind når det ikke var sol

I dag er det finfint. Men det var den ene dagen vi kunne dra i hunderfossen. I morgen ikke så veldig varmt og uansett kommer da mannens søster som vi har sett bare noen få minutter ellers.
Og så skal der begynne å regne resten av oppholdet. Så da blir det badeland
Jaja like greit det så er det ihvertfall ikke altfor kaldt i vannet [emoji4]
 
Den kan jeg se. Blir vel vanskeligere å ikke tulle når man er fler.

Her er det turning.
Ja, altså, de delte rom lenge hjemme og da gikk det fint men nå som de er vant til hvert sitt tuller de mer, særlig siden de deler seng også
 
Kan noen kalibrere magefølelsen min? Normal reaksjon?

Vi er på ferie hos svigermor og sover på hennes rom.

At hun må inn og hente klær er underforstått.
At hun lufter og trekker fra gardinene greit nok
At hun rer opp senga "vår"?
 
Kan noen kalibrere magefølelsen min? Normal reaksjon?

Vi er på ferie hos svigermor og sover på hennes rom.

At hun må inn og hente klær er underforstått.
At hun lufter og trekker fra gardinene greit nok
At hun rer opp senga "vår"?
Tja, ville ikke gjort det selv, gjester får stort sett gjøre som de vil her med unntak av å åpne vindu (katt som ikke skal ut men om man lukker døra og passer på at Shadow ikke er på rommet går det fint)

Vet ikke helt hvordan jeg ville reageret om det hadde skjedd da
 
Back
Topp