Skravletråd JULI ❤

Ja når vi "bare" er her så er vi alltid i hunderfossen. Badeland har mannen lovet dem om det ikke blir stranda og det ser det ikke ut til.
Såpass dårlig vær der?

Her er det til tider egentlig badevær, men hjemme alene med barna så det skjer ikke [emoji23]
 
Bare bra. Og der?:)

ja kan ikke klage. Snart ferdig med ferie for denne gang desverre men . Der da:)?
Her går det bra, burde sove da for skal først være med ungene så jobbe fra 15.00-18.00 imorgen [emoji4]
 
God morgen
Fredag :)
I dag kommer søster og niese ig skal sove til i morgen
Gleder meg til kl 22 i morgen når huset er tømt for gjester, 10 dager er for mye..

Blir deilig å få huset for seg selv igjen[emoji1]
 
Sitter og lurer på om jeg skal være "slem og vekke eldsten.
Først var han umulig å få i seng i går kveld og klarte å dra ut tiden over en time.
Han fikk da beskjed om å gå på badet og så rett i seng, ikke noe Donald lesing siden den tiden hadde han allerede brukt opp.
1,5 timer etter han har gått på rommet sitt hører jeg noen rare lyder fra oven, lurer først på om det er mellomste som gråter i søvne og går opp for å sjekke.
Hun har det helt fint, men døren til rommet til eldste - det pleier den ikke være.
Åpner og der sitter han på gulvet og ser på Youtube på mobilen sin....

Der tror jeg jeg fant årsaken til hans "jeg klarer ikke å sovne på kvelden" som han alltid har som forklaring på hvorfor han er trøtt om morgenen...

Lille sniken din[emoji12] det forklarer nok trøtt gutt ja!
 
Hørtes innmari kjent ut

Ekstrovert svigerfamilie, sene kvelder. Hyggelig men slitsomt. Tidlig opp og mentalt sliten.

Ferien min er over kort tid etter at vi kommer hjem, det er når vi jobber svigermor evt kommer. Hun snakket på å prøve å komme i forbindelse med bursdagen til eldste. Hyggelig det.

Jeg er redd vi nå med tre år på rappen har lagt en litt høy "standard" på hvor lenge vi blir. Svigermor snakket akkurat på å bli med oss i hunderfossen neste år.

Jeg har ikke tenkt oss to uker her og en dag i hunderfossen neste år. Jeg vil til Legoland eller dyreparken eller aller helst "Syden".... Dersom hunden ikke lever lenger i alle fall...


PS, tenk deg i fjor sommer da. Mannen arbeidsledig, jeg i permisjon. Å få aksept for at vi faktisk skulle hjem!!!

Haha.. ser for meg den samtalen. Dere kan jo bare bli her. Dere har jo 'ingenting' å reise hjem til..:p
 
Multi tasker jeg [emoji849]
Cloud bread i ovnen, bananlapper i panne og suksessterte fyll i kjele [emoji54]
 
Back
Topp