Skravletråd JULI ❤

Forstår deg veldig godt. Føler hele svigerfamilien min er full av ekstroverter. Så vanskelig å få litt tid for seg selv til å lade litt. Er du sliten ville jeg pent takket nei til at hun følger etter dere. 2 uker må da vitterligen holde. Ferien er dyrebar. For meg er avlastningen vi får med ungene ikke nødvendigvis veid opp av forventningene om å sitte oppe til sein kveld og være sosial. Jeg er tross alt tidlig oppe med ungene. Jeg er livredd for å sette en høy 'standard' på hvor lenge vi blir hos svigers som det da forventes at vi skal etterleve at vi utvider nok ikke selv om hun maser.
Hørtes innmari kjent ut

Ekstrovert svigerfamilie, sene kvelder. Hyggelig men slitsomt. Tidlig opp og mentalt sliten.

Ferien min er over kort tid etter at vi kommer hjem, det er når vi jobber svigermor evt kommer. Hun snakket på å prøve å komme i forbindelse med bursdagen til eldste. Hyggelig det.

Jeg er redd vi nå med tre år på rappen har lagt en litt høy "standard" på hvor lenge vi blir. Svigermor snakket akkurat på å bli med oss i hunderfossen neste år.

Jeg har ikke tenkt oss to uker her og en dag i hunderfossen neste år. Jeg vil til Legoland eller dyreparken eller aller helst "Syden".... Dersom hunden ikke lever lenger i alle fall...

PS, tenk deg i fjor sommer da. Mannen arbeidsledig, jeg i permisjon. Å få aksept for at vi faktisk skulle hjem!!!

Ja greit å passe på når man er på den kanten [emoji4]
Ja når vi "bare" er her så er vi alltid i hunderfossen. Badeland har mannen lovet dem om det ikke blir stranda og det ser det ikke ut til.

Sitter og lurer på om jeg skal være "slem og vekke eldsten.
Først var han umulig å få i seng i går kveld og klarte å dra ut tiden over en time.
Han fikk da beskjed om å gå på badet og så rett i seng, ikke noe Donald lesing siden den tiden hadde han allerede brukt opp.
1,5 timer etter han har gått på rommet sitt hører jeg noen rare lyder fra oven, lurer først på om det er mellomste som gråter i søvne og går opp for å sjekke.
Hun har det helt fint, men døren til rommet til eldste - det pleier den ikke være.
Åpner og der sitter han på gulvet og ser på Youtube på mobilen sin....

Der tror jeg jeg fant årsaken til hans "jeg klarer ikke å sovne på kvelden" som han alltid har som forklaring på hvorfor han er trøtt om morgenen...
Åååh. Legge mobilen nede kanskje?

God fredags morgen.

Ro i huset, bare en unge her denne morgenen igjen. De to eldste på sommerens andre overnatting hos besten, det er gøy med tante og onkel som er på deres egen alder.

Ingen veldige planer for dagen enda. Vi får se. Hvordan er ser med dere da?
God kveld!

Leggekaos her. Lillemor har tulleperiode..

Lillemor her er lett for tiden.

De store tuller litt mer men delvis det at de deler rom og seng og samtidig legger seg sent.
Den kan jeg se. Blir vel vanskeligere å ikke tulle når man er fler.

Her er det turning.

Back
Topp