Skravletråd JULI ❤

Begynner å få litt reisefeber, hjalp ikke å kjøpe denne, men eneste badebukse igjen i str til lillegutt (I hele Arvika! [emoji54]) og unnskyld alle pedagoger men tar ikke på lillegutt rosa blomstrende badebukse mens jeg fortsatt får bestemme [emoji87][emoji85]
69223410a8f820fe65a3c3408920c06c.jpg

Hvordan går det med deg? Har ikke fått vært her inne på aalt for lenge :(
 
Det sies at gjester er som fisk. Etter 3 dager så stinker det og de må hives ut..:p
Mens vi ER gjester. Og har vært ei uke nå og blir ei uke til. Og etter det svigermor sier er det neppe nok. Så hun kommer trolig etter oss. Og besøker oss...
 
Høres koselig ut for de to eldste da [emoji4]

Vi slapper av idag og gjør minst mulig [emoji4] må tenke på middag snart da og snuppa har besøk [emoji4]
Ja. De storkoser seg på overnatting. Vi får se om det blir tid til en til. Men muligens ikke. Vi skal i hunderfossen og badeland pg litt sånn også
 
Mens vi ER gjester. Og har vært ei uke nå og blir ei uke til. Og etter det svigermor sier er det neppe nok. Så hun kommer trolig etter oss. Og besøker oss...
Vi skal snart også være gjester. Og svigermor klager på forhånd at vi har tenkt å være så kort tid (i underkant av ei uke). Finnes ulike type gjester føler jeg. familiene våre tar seg til rette så vi slipper å være verter og hjelper til med husarbeid o.l. Da er det bare trivelig med besøk om man har plass til det. Men introvert som jeg er blir jeg sliten både av å ha besøk og å være på besøk, samme hvor trivelig det er.
 
Vi skal snart også være gjester. Og svigermor klager på forhånd at vi har tenkt å være så kort tid (i underkant av ei uke). Finnes ulike type gjester føler jeg. familiene våre tar seg til rette så vi slipper å være verter og hjelper til med husarbeid o.l. Da er det bare trivelig med besøk om man har plass til det. Men introvert som jeg er blir jeg sliten både av å ha besøk og å være på besøk, samme hvor trivelig det er.
Jeg er også introvert og sliten. Ei uke går. To er slitsomt
 
Vi skal snart også være gjester. Og svigermor klager på forhånd at vi har tenkt å være så kort tid (i underkant av ei uke). Finnes ulike type gjester føler jeg. familiene våre tar seg til rette så vi slipper å være verter og hjelper til med husarbeid o.l. Da er det bare trivelig med besøk om man har plass til det. Men introvert som jeg er blir jeg sliten både av å ha besøk og å være på besøk, samme hvor trivelig det er.
Svigermor er også typen gjest som gjør at en ikke må være vert. Det er vi også det (akkurat nå har mannen ordnet middag, f.eks) men slitsomt er det likevel. Både å være gjest og å ha gjester. Og når der er sånn at man ønskes å være lenger. Helst hele sommeren. Ja. Da er det jo liksom ikke lenge nok med to uker heller. Og slett ikke bra at jeg ikke tenker at vi skal være to uker hver sommer videre også...
 
Mannen har kjøpt robotgressklipper i dag.. så gikk han på kne rundt hele plena (ca 800 m2) og la ned den kabel-greia. Alt dette etter 7,5 time på jobb og 45min kjøring hver vei. Jeg ble sliten av å gå etter han og levere sånne.. plugger til han, så jeg gikk inn før han var ferdig å koble opp. Gleder meg vilt til å ikke være gravid lenger [emoji28][emoji28]

Nå ligger han og sover i senga, er ikke lett å holde på med gress og plen med pollenallergi [emoji28] så blir godt for han å slippe å slå plen framover!
 
Hvordan går det med deg? Har ikke fått vært her inne på aalt for lenge :(
Det var lenge siden ja, her går det bra [emoji4] lillegutt vokser utrolig mye og har flyttet inn til storesøster [emoji7] syns vi fikk det fint til med sengene og slike ting [emoji16]

Hvordan går det med deg? [emoji4]
 
Ja. De storkoser seg på overnatting. Vi får se om det blir tid til en til. Men muligens ikke. Vi skal i hunderfossen og badeland pg litt sånn også
Ja greit å passe på når man er på den kanten [emoji4]
 
Mannen har kjøpt robotgressklipper i dag.. så gikk han på kne rundt hele plena (ca 800 m2) og la ned den kabel-greia. Alt dette etter 7,5 time på jobb og 45min kjøring hver vei. Jeg ble sliten av å gå etter han og levere sånne.. plugger til han, så jeg gikk inn før han var ferdig å koble opp. Gleder meg vilt til å ikke være gravid lenger [emoji28][emoji28]

Nå ligger han og sover i senga, er ikke lett å holde på med gress og plen med pollenallergi [emoji28] så blir godt for han å slippe å slå plen framover!
Huff ikke lett med allergi men blir nok ekstra godt med robot gressklippere da, mange her har det og planene dems er virkelig fine [emoji4]
 
Forstår deg veldig godt. Føler hele svigerfamilien min er full av ekstroverter. Så vanskelig å få litt tid for seg selv til å lade litt. Er du sliten ville jeg pent takket nei til at hun følger etter dere. 2 uker må da vitterligen holde. Ferien er dyrebar. For meg er avlastningen vi får med ungene ikke nødvendigvis veid opp av forventningene om å sitte oppe til sein kveld og være sosial. Jeg er tross alt tidlig oppe med ungene. Jeg er livredd for å sette en høy 'standard' på hvor lenge vi blir hos svigers som det da forventes at vi skal etterleve at vi utvider nok ikke selv om hun maser.

Svigermor er også typen gjest som gjør at en ikke må være vert. Det er vi også det (akkurat nå har mannen ordnet middag, f.eks) men slitsomt er det likevel. Både å være gjest og å ha gjester. Og når der er sånn at man ønskes å være lenger. Helst hele sommeren. Ja. Da er det jo liksom ikke lenge nok med to uker heller. Og slett ikke bra at jeg ikke tenker at vi skal være to uker hver sommer videre også...
 
Back
Topp