Skravletråd JULI ❤

Blir godt det :)
Ja det blir det faktisk.

Etter dråpen i dag tidlig innser jeg at det har vært greit at svigermor ikke har ferie enda og at vi dro i hunderfossen i går som jeg lurte på om var greit, men det trengte jeg.

Nå er jeg på tur med lillemor som skulle sove. Sa til mannen at idag knytter jeg henne på meg og går når hun skal sove pg fikk ikke et halvt leet øyelokk engang, bare "det er greit" så han skjønte behovet. Vi bør sikkert snart snu, men jeg vil spinne pokestop en gang til eller to først. Og har ikke noe hastverk. Hun sover. Selv om kirkeklokkene nå har ringt i fem minutter.
 
Skulle jeg ønsket og [emoji171] Fin kan den bli, smertefri håper jeg ikke på lengre. Øynene tuller og på nye medisiner.

Lurer på om vi tar hjemmedag i dag. Var en tur i parken på festival med lille i går, rustet med hørselvern. Slitne både hun og jeg :) Men hun koste seg så veldig [emoji171]

Har dere planer?
Greit å slappe av da [emoji4]

Jeg skal ut å lete etter pokemon snart, ellers vaske og ordne leiligheten
 
Mine 10k egg

Beste lavitar fikk et par evolve og noen power up ;-)
df3ff0964cb95cb51fe3096fa247f3de.jpg
556e298a650be235049e687286190adb.jpg
 
Mine 10k egg

Beste lavitar fikk et par evolve og noen power up ;-)
df3ff0964cb95cb51fe3096fa247f3de.jpg
556e298a650be235049e687286190adb.jpg
Jeg venter på at mannen skal komme hjem så jeg kan gå ut, ser ut som om det muligens blir uten noen barn siden mannen som skulle bruke kort tid har hvert borte i over 2 timer!
 
Jeg la det visst o feil tråd. Menmen.
 
Jaja. Snart middag.

Dette er en god grunn til at det er fint at svigermor ikke har ferie.

Jeg trodde ho da jeg kom.tilbale fra tur klokken ett og hun sa vi skulle lage pinnebrød at det var lunsj det var snakk om. Men lunsj. Nei det hadde jeg glemt. Det spiser jo ikke svigermor og tar vi ikke ansvar så ender vi opp med at ungene forventes å være tålmodig og for all del ikke be om en bit vannmelon nå som det snart begynner å tennes på rundtomkring.... De har for all del spist frokost sånn i nitiden.

Og etter at jeg fant ut at det selvsagt ikke var NÅ hun mente lage mat for snart tre timer siden, så fikk de noe kringle...

Døgnet fungerer bedre når vi spiser bittelitt oftere....
 
Back
Topp