Skravletråd JULI ❤

Oj våken enda du da [emoji173]
Jepp. Må prøve sove etterpå. Skal spise litt først bare.. Maserier fra kl 2/2.30 i natt. Hadde vært helt ok om de tok seg opp, men tror de dabber av nå. Virker ikke som om de har virket noe heller, bare.. Mast. [emoji58]
 
Lov å håpe. Kjedelig om kroppen maser uten grunn.. Men tar seg jo ikke opp heller så...

Gav egentlig litt opp å sove, men kjenner jo nå som jeg sitter hvor trøtt jeg er. Mulig spise litt og prøve på nytt på sovegreia.. Men føles litt poengløst å LEGGE seg klokka sju.
Tja. Det gjør godt med søvn så prøv du
 
God morgen :)
 
Og der våknet lillemor.
Varm

Øretermometer viser ca 39 grader (varierer litt fra øre til øre) jeg har med til å måle bak men trenger egentlig ikke termometer for å kjenne at hun er for varm.

Flytende paracet har jeg med. Men glemte sprøyte om det ikke ligger en i stelleveska.
Det kan jo bli en spennende start på ferien. I får se hvordan dette går utover natta og morgendagen
God bedring
 
Grei form i alle fall. 38 målt ved bleieskift i morges, men greit humør. Så vi satser på at det ikke blir noe ille. Men litt for varm er hun
 
Kraftige kynnere/maserier(?) I går ettermiddag og kveld.. mens svigermor var på besøk [emoji28] hun er gira på barnebarn nå kan du si! Ga seg etter et par timer, maaange doturer og masse kvalme og svimmelhet... la det være et tegn på at noe starter snart!!
 
Jepp. Må prøve sove etterpå. Skal spise litt først bare.. Maserier fra kl 2/2.30 i natt. Hadde vært helt ok om de tok seg opp, men tror de dabber av nå. Virker ikke som om de har virket noe heller, bare.. Mast. [emoji58]
Såå slitsomt for deg :( Har det roet ned igjen?
 
Kraftige kynnere/maserier(?) I går ettermiddag og kveld.. mens svigermor var på besøk [emoji28] hun er gira på barnebarn nå kan du si! Ga seg etter et par timer, maaange doturer og masse kvalme og svimmelhet... la det være et tegn på at noe starter snart!!
Du og ja...
Rente på do i hele natt.. Gav seg liksom aldri, tok seg aldri opp. Måtte tisse sånn hundre ganger.. Gav seg klokka 8ish da [emoji14]
 
Back
Topp