Skravletråd JULI ❤

Huff da. Det er kjedelig :( Ta deg en tur ut?

Vi bestemte oss for å grille og handle inn til sushi til i morgen :D
Så solte jeg meg og bakte en kake til i morgen. Ble en ganske grei dag likevel :)
 
Vi bestemte oss for å grille og handle inn til sushi til i morgen :D
Så solte jeg meg og bakte en kake til i morgen. Ble en ganske grei dag likevel :)
Høres bra ut :) :) Alltid fint når det løser seg og snur til noe positivt [emoji173]
 
Og der våknet lillemor.
Varm

Øretermometer viser ca 39 grader (varierer litt fra øre til øre) jeg har med til å måle bak men trenger egentlig ikke termometer for å kjenne at hun er for varm.

Flytende paracet har jeg med. Men glemte sprøyte om det ikke ligger en i stelleveska.
Det kan jo bli en spennende start på ferien. I får se hvordan dette går utover natta og morgendagen
 
Last edited:
Og der våknet lillemor.
Varm

Øretermometer viser ca 39 grader (varierer litt fra øre til øre) jeg har med til å måle bak men trenger egentlig ikke termometer for å kjenne at hun er for varm.

Flytende paracet har jeg med. Men glemte sprøyte om det ikke ligger en i stelleveska.
Det kan jo bli en spennende start på ferien. I får se hvordan dette går utover natta og morgendagen
Ånei :( Håper ikke hun blir syk nå da. God bedring [emoji173]
 
Ånei :( Håper ikke hun blir syk nå da. God bedring [emoji173]
Håper det ikke utvikler seg, men blir nok liggende litt sånn på vakt og tenke og følge med. Prøve å sove litt også for det vil være greit med noen timers søvn om jeg skal ta meg av en syk baby.
 
Og der våknet lillemor.
Varm

Øretermometer viser ca 39 grader (varierer litt fra øre til øre) jeg har med til å måle bak men trenger egentlig ikke termometer for å kjenne at hun er for varm.

Flytende paracet har jeg med. Men glemte sprøyte om det ikke ligger en i stelleveska.
Det kan jo bli en spennende start på ferien. I får se hvordan dette går utover natta og morgendagen
Nei, uffda! Får håpe hun ikke blir skikkelig syk nå da :(
 
Hadde vært praktisk å få til å sove snart da.
 
Hadde allerede sovet noen timer. Og har heldigvis sovet noen til
Smøøør det inn, du [emoji23]
Ikke sovet et døyt. Maserier, antar jeg. Gav seg liksom ikke helt ved vandring eller varmeflaske, men tok seg ikke noe mer opp heller.. Men kom ut av dusjen nettopp, og har nå hatt hele 10 minutters ro ..

.... Men det var det. Tydeligvis..
 
Åååhhh, men da skjer der kanskje snart noe.... Selvsagt greit for deg også om du fikk sove snart. Men føde snart er også greit...
 
Åååhhh, men da skjer der kanskje snart noe.... Selvsagt greit for deg også om du fikk sove snart. Men føde snart er også greit...
Lov å håpe. Kjedelig om kroppen maser uten grunn.. Men tar seg jo ikke opp heller så...

Gav egentlig litt opp å sove, men kjenner jo nå som jeg sitter hvor trøtt jeg er. Mulig spise litt og prøve på nytt på sovegreia.. Men føles litt poengløst å LEGGE seg klokka sju.
 
Back
Topp