Skravletråd JULI ❤

Var verre enn noen gang i går.. er det lov å satse på enda litt verre i dag?!
Ja det synes jeg. Vi får ønske hverandre alt vondt i dag [emoji23][emoji23]
Nå har jeg sovet noen timer, klar for mer [emoji14]
Slitsomt med rier som bare... Er like sterke, uten å ta seg opp. Mine gav seg liksom ikke ved en dusj eller noe heller, så måtte jo vært maserier.. Lov å håpe på de virket LITT da..
 
Nå har jeg laget 14 sushiruller, 15 kyllingspyd og det som gjensto på en glutenfri ostekake :D
 
Ja det synes jeg. Vi får ønske hverandre alt vondt i dag [emoji23][emoji23]
Nå har jeg sovet noen timer, klar for mer [emoji14]
Slitsomt med rier som bare... Er like sterke, uten å ta seg opp. Mine gav seg liksom ikke ved en dusj eller noe heller, så måtte jo vært maserier.. Lov å håpe på de virket LITT da..
Ønsker deg alt vondt [emoji23][emoji23] bruker å sove dupp rundt kl 4-5 på ettermiddagen jeg [emoji28] men i dag skal vi i selskap så må vel bare.. være våken og håpe på litt søvn i natt [emoji28]
 
Ønsker deg alt vondt [emoji23][emoji23] bruker å sove dupp rundt kl 4-5 på ettermiddagen jeg [emoji28] men i dag skal vi i selskap så må vel bare.. være våken og håpe på litt søvn i natt [emoji28]
Pleier sove på natta bare.. Og utover morran, gjerne til mellom 10-12.. Men var ikke så lett i natt. Sovet ca 3 timer, men det er helt ok. Føler meg absolutt klar til å føde om kroppen bare gidder [emoji14]
 
Back
Topp