Skravletråd JULI ❤

Kjørt en drøy halvtime, via butikken for mør til svigerfar og stopp på bensinstasjonen for justering av lufttrykk til fullastet bil. Og nå på vei østover.

GPS antyder eta 17:19
Der er høyst teoretisk. Jeg tenker mellom 18 og 19 en plass for vi skal spise medbrakt lunsj og sroppe for middag. Bleieskift og is-stopp og hundelufting etc. Men vi er i alle fall på vei

Kjørt en drøy halvtime, via butikken for mør til svigerfar og stopp på bensinstasjonen for justering av lufttrykk til fullastet bil. Og nå på vei østover.

Der er høyst teoretisk. Jeg tenker mellom 18 og 19 en plass for vi skal spise medbrakt lunsj og sroppe for middag. Bleieskift og is-stopp og hundelufting etc. Men vi er i alle fall på vei
God tur :)

God morgen damer [emoji4]
Lillegutt våknet 30 min før alarmen min og sovnet ikke før etter melk og kose 10 min med pappaen, så ca når jeg skulle gå uansett [emoji42]

Men sola skinner over halve byen ihvertfall og jeg er snart på jobb [emoji4]
3c51e3d10787a18671965d54e40af8d0.jpg
Ha en fin dag på jobb :)

Goood tur Sara :)

God tur, Sara [emoji173]️

God morgen. Eller ettermiddag. Jeg har vært oppe litt altså, stod ikke opp NÅ... Men for treg til å ha ordnet meg frokost. Eller, dvs, omeletten min var litt senlaget... [emoji14]
Menmen. Like greit.

Takk for det.

Etter et rastestopp for å spise lunsj (og et dostopp før den tid) er eta ifølge GPS endret til 1743, men jeg vet at vi skal spise middag også om noen timer tenker jeg. Vi får se hvordan det går med ungene soving og sånn

For en lite innholdsrik dag! Ble ikke fisketur :( sola forsvant...
Og sola i forholdet forsvant og ble erstattet av en regnsky... = krangla med sambo...

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre resten av dagen da?

Back
Topp