Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Han reagerer ikke stort på så veldig mye, nei.Ja stemmer jo det [emoji85] Jeg skrev jo med deg. Ja, det er ingen god følelse med lite bevegelse. Reagerer han ved sparketest og søte saker da? Hvis ikke så får du i verstefall ta en telefon, det er jo heller bedre å sjekke.
Men han har vært slik hele veien.. Var inne uke 22 og 27 pga lite liv, men alt var jo bare greit. Fikk sånn måling på magen uke 27 og, og det viste seg at det var mye bevegelser jeg bare ikke kjente. Faktiske SPARK har jeg knapt kjent siden uke 25 eller noe.
Så.. Har bare konkludert med at det er sånn. Prøvde spørre jm om hva hun tenkte, for det er jo vanskelig å kjenne om han er slapp, når han alltid er slapp. Hadde da også akkurat lest om noen som mistet babyen sin, etter at babyen hadde vært slapp i forkant..
Men fikk bare beskjed om at "så lenge jeg KJENNER bevegelser, skulle jeg ikke tenke på det", også fikk jeg bare ringe føden om jeg følte for det.
Så.. Nei.. Jeg må bare glede meg over de bevegelsene jeg kjenner heller.
Denne bevegelsesgreia er jo litt av grunnen til at jeg bare vil ha ham UT.. Sånn at jeg kan SE ham.. Og høre ham puste. Sånne ting.