Skravletråd JULI ❤

Ble vel først innført når jeg var gravid og sulten oftere enn vårt vanlige "spise før vi starter, kjøre, spise snop, stoppe og spise middag og kjøre og spise snop til vi et fremme" og har visst blitt fast

"vi pleier ha med lunsj!" sa nemlig seksåringen. Som vel er den som var i magen da vi hadde det første gang... Minibaguetter, sa hun. Det må vi ha. Så da så

Hehe[emoji1] da må det jo bli sånn!

Det gjør det[emoji4]
Jeg må plutselig på MR av eldste midt oppi kaoset idag[emoji849] jaja, da blir vi jo ferdig med det...
såpass ja. Godt å få det unnagjort, men...

Hehe[emoji1] da må det jo bli sånn!
Ja. Det må det. Vi var litt i retning å droppe det siden svigermor fikk med seg kjølebagen vår med mør sist hun var her. Men vi kjøpte et par små kjølevæsker. En til flasker og en til maten på rusta. 29 kr for en så vi tåler å ha et par sånne. Enkle greier men med et fryseelement i så blir det et kjøligere miljø og det er jo greit.

Haha[emoji23] greit å unngå slike kriser!
Hun var en periode på det nivå at tok jeg frem klær til henne var det feil for det var ikke den trusa hun skulle ha i dag!!!

Har bedret seg , men fikk for flere år siden ansvar for å finne klær selv

Min favoritt, lys lilla med glitter.
075357cf92ac8a75cbabedb8dff8f15d.jpg

Den var lekker[emoji7]

Den var lekker[emoji7]
Jeg liker den veldig godt. En billig sak fra cubus men jeg var glad da jeg fant den samme igjen når børsten liksom ikke når ned i den forrige

Tenker på deg og kommer til å sjekke jeg jevnlig etter oppdatering innimellom alt jeg skal i dag.
Du er så god du. Antagelig blir det tatt blodgass i allefall, for det er visst ikke uvanlig å få metabolsk acidose med disse medisinene. Kjenner det vrenger seg litt i magen i dag [emoji85]

Litt å gjøre i dag.
23f477548d5c4193a3eddbbf089e73b3.jpg

Mye å gjøre, men ikke dobbelt og trippelt.

Tar fatt på kjøleskapet, alt som ikke blir spist før vi drar eller overlever til vi er tilbake kastes. Noe burde vært kastet for litt siden. Fikk bonusmotivasjon og begynte på jobben før frokost da der lå en flaske Pepsi og lakk...

Juhu

Støvsuge og klippe gress er egentlig mannen sitt men jeg planlegger å prøve å få gjort noe av det rett og slett fordi jeg vil ha ham med i bursdag klokken 17.
Hundebur er han som fester og takboksen løfter vi opp sammen.

Spisebordet er bare litt rester av klesvask som ikke ble med på ferie som skal på plass o skapene våre så bare mannen sitt ligger igjen klart til at han pakker.

Han er nemlig ikke helt med på.dette om.å ikke stresse... Eller joda, i teorien
Men ikke i praksis
Han jobber jo også da.men likevel.

Last edited:
Back
Topp