Uff. Lyst på mat.. Også er jeg såå sliten i beina så ikke lyst å reise meg...
Regner med mannen kom deg til unnsetning?[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff. Lyst på mat.. Også er jeg såå sliten i beina så ikke lyst å reise meg...
Ble vel først innført når jeg var gravid og sulten oftere enn vårt vanlige "spise før vi starter, kjøre, spise snop, stoppe og spise middag og kjøre og spise snop til vi et fremme" og har visst blitt fast
"vi pleier ha med lunsj!" sa nemlig seksåringen. Som vel er den som var i magen da vi hadde det første gang... Minibaguetter, sa hun. Det må vi ha. Så da så
Ja, både hun som ellers kan få melt down over at ikke rett plagg er med og han som ellers antar at han har en tskjorte og bruker den i to uker ;-)
såpass ja. Godt å få det unnagjort, men...Det gjør det[emoji4]
Jeg må plutselig på MR av eldste midt oppi kaoset idag[emoji849] jaja, da blir vi jo ferdig med det...
Ja. Det må det. Vi var litt i retning å droppe det siden svigermor fikk med seg kjølebagen vår med mør sist hun var her. Men vi kjøpte et par små kjølevæsker. En til flasker og en til maten på rusta. 29 kr for en så vi tåler å ha et par sånne. Enkle greier men med et fryseelement i så blir det et kjøligere miljø og det er jo greit.Hehe[emoji1] da må det jo bli sånn!
Hun var en periode på det nivå at tok jeg frem klær til henne var det feil for det var ikke den trusa hun skulle ha i dag!!!Haha[emoji23] greit å unngå slike kriser!
Tusen takk Sara [emoji173] NervevrakLykke til i dag!
Herlig da [emoji173]En pinscher.
Hva har hendt?Det gjør det[emoji4]
Jeg må plutselig på MR av eldste midt oppi kaoset idag[emoji849] jaja, da blir vi jo ferdig med det...
Nå er det Brille på TV![]()
Min favoritt, lys lilla med glitter.![]()
Skjønner ikke når vi dkal få feiret kb i år jeg
Jeg tror jammen jeg laget en Popcorn tråd [emoji14]
Tenker på deg og kommer til å sjekke jeg jevnlig etter oppdatering innimellom alt jeg skal i dag.Tusen takk Sara [emoji173] Nervevrak
Jeg liker den veldig godt. En billig sak fra cubus men jeg var glad da jeg fant den samme igjen når børsten liksom ikke når ned i den forrigeDen var lekker[emoji7]
Det var virkelig helt uten mening [emoji23] Forholder seg dog forholdsvis rolig.Han har bursdag i august?[emoji2]
Du er så god du. Antagelig blir det tatt blodgass i allefall, for det er visst ikke uvanlig å få metabolsk acidose med disse medisinene. Kjenner det vrenger seg litt i magen i dag [emoji85]Tenker på deg og kommer til å sjekke jeg jevnlig etter oppdatering innimellom alt jeg skal i dag.