Skravletråd JULI ❤

Ånei. Så dumt og tungvindt? Dette burde de kunne tatt over en rask telefonsamtale i såfall...
Jupp, men mannen skriver nå utfyllende og vi sender med bevis i forhold til at leiligheten her står på begge to fra januar (da vi skrev kontrakt men flyttet første mars) og at han hadde eksamen i slutten av mars med å sende med karakterutskrift. Så burde ikke være så vanskelig

Jupp, men mannen skriver nå utfyllende og vi sender med bevis i forhold til at leiligheten her står på begge to fra januar (da vi skrev kontrakt men flyttet første mars) og at han hadde eksamen i slutten av mars med å sende med karakterutskrift. Så burde ikke være så vanskelig
Nei da er de vrange i såfall [emoji85]

Kanskje, blir en annen jordmor da i det minste - som kanskje er lettere å prate med. Og kan jo håpe. Spørs vel bare på hvor travelt de har det, og hvor imøtekommende jm er.
Men håper strengt tatt på å slippe gå sååå lenge.
Ikke sant. Best om han bare kommer nå :)

Ikke sant. Best om han bare kommer nå :)
Jepp [emoji28]
Akkurat nå driver han og tråkker og vrir litt inni her. Han reagerte visst greit på det popcornet altså.. (også er det helst på akkurat denne tiden han liker å være våken..)
Greit å kjenne det i alle fall ;)
Så får vi krysse fingrene for at han vil ut straks. Nå er senga ferdigmalt og! :)

Jepp [emoji28]
Akkurat nå driver han og tråkker og vrir litt inni her. Han reagerte visst greit på det popcornet altså.. (også er det helst på akkurat denne tiden han liker å være våken..)
Greit å kjenne det i alle fall ;)
Så får vi krysse fingrene for at han vil ut straks. Nå er senga ferdigmalt og! :)

Kanskje han leter etter utgangen?? [emoji6] Må være herlig for deg å kjenne. Så bra! Ble senga fin?

Kanskje han leter etter utgangen?? [emoji6] Må være herlig for deg å kjenne. Så bra! Ble senga fin?
Kanskje jeg må få samboer til å rope i andre enden, sånn at han finner ut? [emoji28][emoji106]
Vel, den så bra ut sist. Ikke sett etter siste strøket kom på, men regner med det ble bra. Malt grått. Synes fargen var veldig flott!

Kanskje jeg må få samboer til å rope i andre enden, sånn at han finner ut? [emoji28][emoji106]
Vel, den så bra ut sist. Ikke sett etter siste strøket kom på, men regner med det ble bra. Malt grått. Synes fargen var veldig flott!
Haha ja. Gjør det. Halloooo. Det er her nede! [emoji23] Grått er fint :D

Våken, nå?! Zzzz

Alltid greit med en favoritt[emoji1]
Lilla er min farge

For meg som ikke har brukt neglelakk før jeg ble sånn... Vel, jeg begynte vel i fjor eller noe sånn. Så voksen. Så er halvt gjennomsiktig og ikke påtrengende noe jeg er komfortabel med
Men jeg liker at den glitrer. Og beveger meg sakte mot litt mer "synlig" :-)

Kom du i mål?[emoji2]
Mannen har ikke pakket sitt, data og hunden sitt. Og derved ikke pakket noe ut i bilen, for hans store bag skal liksom inn tidlig.

Men fikk på takboks, la vogna (zapp, ikke storvogn) oppi, festet hundebur i bilen.
Litt usikker på om han var ute med komposten etter jeg la meg. Men ellers, joda. Vi kom (uvanlig nok, det har vel aldri skjedd før) faktisk i mål.

Nå skal jeg bare se om jeg klarer sove litt til. Alle andre sover

Jeg våknet før snuppa. Og hun sover igjen. Så det vil helst jeg også
Ehh. Hun sover ikke nei

God morgen damer [emoji4]
Lillegutt våknet 30 min før alarmen min og sovnet ikke før etter melk og kose 10 min med pappaen, så ca når jeg skulle gå uansett [emoji42]

Men sola skinner over halve byen ihvertfall og jeg er snart på jobb [emoji4]
3c51e3d10787a18671965d54e40af8d0.jpg

God morgen damer [emoji4]
Lillegutt våknet 30 min før alarmen min og sovnet ikke før etter melk og kose 10 min med pappaen, så ca når jeg skulle gå uansett [emoji42]

Men sola skinner over halve byen ihvertfall og jeg er snart på jobb [emoji4]
3c51e3d10787a18671965d54e40af8d0.jpg
Kos deg på jobb

Back
Topp