Deilig det da. Planer for dagen?God morgen. Eller ettermiddag. Jeg har vært oppe litt altså, stod ikke opp NÅ... Men for treg til å ha ordnet meg frokost. Eller, dvs, omeletten min var litt senlaget... [emoji14]
Menmen. Like greit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig det da. Planer for dagen?God morgen. Eller ettermiddag. Jeg har vært oppe litt altså, stod ikke opp NÅ... Men for treg til å ha ordnet meg frokost. Eller, dvs, omeletten min var litt senlaget... [emoji14]
Menmen. Like greit.
Hva skjer?.....
Langt gitt. Deilig å komme frem daTakk for det.
157 km bak oss og 279 igjen
Den er fullMye i garasjen?
Deilig med hage, det ønsker jeg meg også.
Deilig å gå tur da![]()
He he nei skulle svare i deotråden dinDet var ikke mye du fikk sagt
Hvor langt er det?Takk for det.
Etter et rastestopp for å spise lunsj (og et dostopp før den tid) er eta ifølge GPS endret til 1743, men jeg vet at vi skal spise middag også om noen timer tenker jeg. Vi får se hvordan det går med ungene soving og sånn
For en lite innholdsrik dag! Ble ikke fisketursola forsvant...
Og sola i forholdet forsvant og ble erstattet av en regnsky... = krangla med sambo...
Noen som har tips til hva jeg kan gjøre resten av dagen da?
Nope. Jeg har ikke lyst på så mye planer heller. Prøver jage sambo på butikken, for han blir så mutt og klager på at han kjeeedeeer seeeg. Hele tiden. Han har bare type hundre krimbøker han skulle ha lest. Og det er masse å rydde om han viiirkelig trenger noe å gjøre.. Bah.Deilig det da. Planer for dagen?
Rart fenomen. Skulle tro de fylte seg selv.Den er full
Huff da. Det er kjedeligFor en lite innholdsrik dag! Ble ikke fisketursola forsvant...
Og sola i forholdet forsvant og ble erstattet av en regnsky... = krangla med sambo...
Noen som har tips til hva jeg kan gjøre resten av dagen da?
God idé [emoji14] Da får du be om platting eller noeIngen tips... Sambo her er furten fordi "det er ingenting å gjøre". Jeg trives godt i stolen min, trenger ikke farte rundt overalt med et tidsfordriv heeeleee tiden. Han forventer at noen skal komme med et tidsfordriv til ham hele tiden, og klager på at han ikke bor i byen... -.-
Skjer da ikke så mye mer spennende der. Han kan gå i butikken, liksom...
Når vi får penger en gang, får vi kjøpe planker og spiker eller noe. Så kan han bygge noe :S
Da får han dra på butikken. Også kan han jo rydde litt. Men sjeldent menn kjeder seg såååå mye tror jeg.Nope. Jeg har ikke lyst på så mye planer heller. Prøver jage sambo på butikken, for han blir så mutt og klager på at han kjeeedeeer seeeg. Hele tiden. Han har bare type hundre krimbøker han skulle ha lest. Og det er masse å rydde om han viiirkelig trenger noe å gjøre.. Bah.
Vi eier ikke. Tenkte mer på type... Hundehus og hundegård eller noe. [emoji14]God idé [emoji14] Da får du be om platting eller noe
Joda. Det er bare at han gjerne HELLER kikker i taket og teller streker, enn å rydde på mitt forslag. (altså. Når jeg foreslår det..).Da får han dra på butikken. Også kan han jo rydde litt. Men sjeldent menn kjeder seg såååå mye tror jeg.
Ja det kan og holde han opptatt en stund [emoji14]Vi eier ikke. Tenkte mer på type... Hundehus og hundegård eller noe. [emoji14]
Js jeg kjenner til det [emoji23]Joda. Det er bare at han gjerne HELLER kikker i taket og teller streker, enn å rydde på mitt forslag. (altså. Når jeg foreslår det..).
Så lenge han gjør det ordentlig så!Ja det kan og holde han opptatt en stund [emoji14]
Menn... [emoji14]Js jeg kjenner til det [emoji23]
He he vel den ble full etter vi tømye loftetRart fenomen. Skulle tro de fylte seg selv.