Skravletråd Januar

Jeg er så trøtt at jeg dupper av hele tiden! Lillemor kastet opp da hun skulle legge seg. Jeg tror det kom av at hun hadde prøvd å ta en paracet som ikke ville svelges, men man vet jo aldri. Så i morgen blir det fridag.

Frøken nesten feber sovna faktisk i kirka....

Mulig mormor får besøk i morgen ja. Hun syntes det selv i alle fall. Mamma satt altså ved siden av meg. De kommer i kirka med oss hver gang noen av barnebarna skal noe, i dag var det to barnebarn siden min bror også har en førsteklassing.

Vi får se.

Greit å ha muligheten til å levere hos mamma[emoji4]

Krysser fingre![emoji4]
37,9 ved leggetid. Trolig en rolig dag hos mormor i morgen i stedet for barnehagen

Formen er fin, hun er ikke spesielt sjuk, men mwn trenger jo ikke prøve å bli det heller da...

Greit å ha muligheten til å levere hos mamma[emoji4]
Veldig greit. Upraktisk logistikk for mannen som hadde tenkt å hente ungene så jeg får jobbe overtid. Men vi får se hvordan vi løser det

Jeg er så trøtt at jeg dupper av hele tiden! Lillemor kastet opp da hun skulle legge seg. Jeg tror det kom av at hun hadde prøvd å ta en paracet som ikke ville svelges, men man vet jo aldri. Så i morgen blir det fridag.

Uff, håper ikke hun blir syk[emoji31]

37,9 ved leggetid. Trolig en rolig dag hos mormor i morgen i stedet for barnehagen

Formen er fin, hun er ikke spesielt sjuk, men mwn trenger jo ikke prøve å bli det heller da...

Høres lurt ut med en rolig dag hos mormor[emoji4]
Krysser fingre for at det ikke utvikler seg til mye sykdom! Bare litt varm..[emoji4]

Back
Topp