God kveld jenter.
Har virkelig problemer med å få tiden til å strekke til om dagen, og da blir dere dessverre nedprioritert..
Kjenner på det samme her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld jenter.
Har virkelig problemer med å få tiden til å strekke til om dagen, og da blir dere dessverre nedprioritert..
God morgen alle sammen
I dag kommer svoger og svigerinne hit
Så må vi vel finne på noe med mamma
37,8
Ikke egentlig feber, men... Vi får se hvordan dagen går.
Frøken nesten feber sovna faktisk i kirka....
Mulig mormor får besøk i morgen ja. Hun syntes det selv i alle fall. Mamma satt altså ved siden av meg. De kommer i kirka med oss hver gang noen av barnebarna skal noe, i dag var det to barnebarn siden min bror også har en førsteklassing.
Vi får se.
Komle i gang [emoji7] Med salt lammekjøtt, pølser og kålrabistappe [emoji7] Og smelta smør. Det gledes [emoji7]
37,9 ved leggetid. Trolig en rolig dag hos mormor i morgen i stedet for barnehagenKrysser fingre![emoji4]
Veldig greit. Upraktisk logistikk for mannen som hadde tenkt å hente ungene så jeg får jobbe overtid. Men vi får se hvordan vi løser detGreit å ha muligheten til å levere hos mamma[emoji4]
Og der er mannen syk også . Så guttungen ble nettop hentet av besteforeldrene så han fikk være med på selskapellers har vi kost oss med dette i dag.Vis vedlegget 241960
Og da er vi straks ferdig i bassenget for denne helga. Eldste skal på sel neste helg, så det blir jo spennende...
God kveld jenter.
TakkGod bedring til mannen[emoji4]
Joda er jo greitBra her i sofaen[emoji1]
Der da?
Jeg er så trøtt at jeg dupper av hele tiden! Lillemor kastet opp da hun skulle legge seg. Jeg tror det kom av at hun hadde prøvd å ta en paracet som ikke ville svelges, men man vet jo aldri. Så i morgen blir det fridag.
37,9 ved leggetid. Trolig en rolig dag hos mormor i morgen i stedet for barnehagen
Formen er fin, hun er ikke spesielt sjuk, men mwn trenger jo ikke prøve å bli det heller da...
Veldig greit. Upraktisk logistikk for mannen som hadde tenkt å hente ungene så jeg får jobbe overtid. Men vi får se hvordan vi løser det
Uff, håper ikke hun blir syk[emoji31]
Ble bare svigerinne en kort turKoselig med familiebesøk da[emoji1]