God morgenGod morgen .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen .
Flott hun virker fin . Her blir nok frøkna hjemme med meg i morgen også . Guttungen og mannen i bursdag etterpå. Vi skulle jo gjerne vært med også, men det går jo ikkeHun virker heldigvis å være i fin form så jeg satser på at hun ikke har det. Men klart, jeg målte jo ikke "bare fordi", men nettopp fordi hun kjentes litt varm... Vi får se.
Frokosten er i alle fall spist og vi har en time på oss![]()
Bra der?God morgen
God morgen til deg også.God morgen alle sammen
God bedring. Ikke kjekt med syke ungerFlott hun virker fin . Her blir nok frøkna hjemme med meg i morgen også . Guttungen og mannen i bursdag etterpå. Vi skulle jo gjerne vært med også, men det går jo ikke
Jupp juppBra der?
God bedringFlott hun virker fin . Her blir nok frøkna hjemme med meg i morgen også . Guttungen og mannen i bursdag etterpå. Vi skulle jo gjerne vært med også, men det går jo ikke
Hva er planen med det nyinnkjøpte garnet?
Jeg elsker luer ^^I know
Min ble dyttet ned trappa på lekeland en gang å foreldra satt å spiste pizza å gadd ikke bry seg
He he jaIkke bra! Men sånn er det vel, de lærer å slåss for tilværelsen![]()
Det hørtes godt ut.Komle i gang [emoji7] Med salt lammekjøtt, pølser og kålrabistappe [emoji7] Og smelta smør. Det gledes [emoji7]
Lakseburgere her i dag.Det hørtes godt ut.
Vi har spist mannens herlige kyllingsuppe med søtpotet![]()
Åhhhh misunneligKomle i gang [emoji7] Med salt lammekjøtt, pølser og kålrabistappe [emoji7] Og smelta smør. Det gledes [emoji7]
Det var da ikke måte på sykdom hos dere for tiden. God bedring. Mannesjuka er jo tidvis hard.Og der er mannen syk også . Så guttungen ble nettop hentet av besteforeldrene så han fikk være med på selskapellers har vi kost oss med dette i dag.Vis vedlegget 241960