Skravletråd Januar

Hun virker heldigvis å være i fin form så jeg satser på at hun ikke har det. Men klart, jeg målte jo ikke "bare fordi", men nettopp fordi hun kjentes litt varm... Vi får se.

Frokosten er i alle fall spist og vi har en time på oss :)
Flott hun virker fin . Her blir nok frøkna hjemme med meg i morgen også . Guttungen og mannen i bursdag etterpå. Vi skulle jo gjerne vært med også, men det går jo ikke

Flott hun virker fin . Her blir nok frøkna hjemme med meg i morgen også . Guttungen og mannen i bursdag etterpå. Vi skulle jo gjerne vært med også, men det går jo ikke
God bedring. Ikke kjekt med syke unger

37,8

Ikke egentlig feber, men... Vi får se hvordan dagen går.

Frøken nesten feber sovna faktisk i kirka....

Mulig mormor får besøk i morgen ja. Hun syntes det selv i alle fall. Mamma satt altså ved siden av meg. De kommer i kirka med oss hver gang noen av barnebarna skal noe, i dag var det to barnebarn siden min bror også har en førsteklassing.

Vi får se.

Komle i gang [emoji7] Med salt lammekjøtt, pølser og kålrabistappe [emoji7] Og smelta smør. Det gledes [emoji7]

Komle i gang [emoji7] Med salt lammekjøtt, pølser og kålrabistappe [emoji7] Og smelta smør. Det gledes [emoji7]
Det hørtes godt ut.

Vi har spist mannens herlige kyllingsuppe med søtpotet :-)

Og der er mannen syk også . Så guttungen ble nettop hentet av besteforeldrene så han fikk være med på selskap :) ellers har vi kost oss med dette i dag.A2AFBB95-5656-424E-A514-600D748DE20B.jpeg

Og der er mannen syk også . Så guttungen ble nettop hentet av besteforeldrene så han fikk være med på selskap :) ellers har vi kost oss med dette i dag.Vis vedlegget 241960
Det var da ikke måte på sykdom hos dere for tiden. God bedring. Mannesjuka er jo tidvis hard.

Back
Topp