Han er som et ekstra barnDet var da ikke måte på sykdom hos dere for tiden. God bedring. Mannesjuka er jo tidvis hard.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er som et ekstra barnDet var da ikke måte på sykdom hos dere for tiden. God bedring. Mannesjuka er jo tidvis hard.
Ikke helt uvanlig, har jeg hørt.Han er som et ekstra barn![]()
Veldig fornøyd jeg, ligner litt på denne + knall rosa bergans
Vis vedlegget 241895
Ja, godt med roligere dager innimellom.
Tok forresten dagens utflukt med en bil. Kjører mellomste på lekeland, dro fire på kjøpesenter, apotek og litt småhandel, gutta gikk i svømmehallen mens jeg kjørte lillemor til mine foreldre, småpratet litt før jeg hentet mellomste og fikk henne i hallen, rakk akkurat si hei og hade til gutta som gikk og handlet mat mens hun svømte så dro vi samlet og hentet lillemor og tok med et par pizza fra pizzabakeren på vei hjem.
Noe roligere i morgen ja.
Hun har slutta å ville sove hjemme i helgene. Sover kun i bhg. Men idsg har hun slitt seg ut med å vært eldst blandt tre yngre barn som elska å følge etter henne eller se på henne springe frem og tilbake (utrolig hvor lite som får mi på 5,5 mnd til å le[emoji85] når søstra gjør noe). Så hun ble jo supergira og brente masse energi. Sovna i armene til faren da han bærte henne inn fra bilen. Tok henne i mine hender og hun sovna oppå meg i 20, minutter før jeg prøvde vekke henne. Da var klokka 17. Hadde ikke sjangs å vekke så tok råsjangs hun ville ta tidlig kveld.
Gikk ikk, kledde av i senga og la dyna over. Og hun steinsov i to timer før det var opp igjen.
Da tok det litt tid å legge henne igjen i haøv ni tiden selv om hun enda var trøtt![]()
Her har jeg hatt 4 jenter på besøk, vin og skrekkfilm. Nå har de gått og nå er det sengaa!
Hei damer! Leeeeenge siden sist! Etter rask scrolling ser jeg at det er de samme gode damene som skravler i vei, herlig! Kaster meg på igjen[emoji8]
God natt ladies!
God morgen .
Ønsket meg sånn lengeSå fin[emoji2]
Står til ?God kveld[emoji1]
Nydelig bilde
Ikke helt da, men han er veldig syk...og ja syk er han, men at han har lungebetennelse allerede ...neeeeiIkke helt uvanlig, har jeg hørt.
Helt forståelig. Mye både jobb og privat ?God kveld jenter.
Har virkelig problemer med å få tiden til å strekke til om dagen, og da blir dere dessverre nedprioritert..
TakkNydelig bilde
Mye jobb + studier.Helt forståelig. Mye både jobb og privat ?
Bv er tross alt ikke viktig. Så prioriter det som er viktig for degGod kveld jenter.
Har virkelig problemer med å få tiden til å strekke til om dagen, og da blir dere dessverre nedprioritert..
Hvor skal du ?Mye jobb + studier.
I dag sov jeg lenge, spiste frokost, jobbet, lagde middag, spiste, skiftet til treningstøy og nå får jeg endelig slappet av litt.
Stikker ut så fort Lille U er i seng - han spiser kveldsmat nå