Skravletråd Januar

Ja, godt med roligere dager innimellom.

Tok forresten dagens utflukt med en bil. Kjører mellomste på lekeland, dro fire på kjøpesenter, apotek og litt småhandel, gutta gikk i svømmehallen mens jeg kjørte lillemor til mine foreldre, småpratet litt før jeg hentet mellomste og fikk henne i hallen, rakk akkurat si hei og hade til gutta som gikk og handlet mat mens hun svømte så dro vi samlet og hentet lillemor og tok med et par pizza fra pizzabakeren på vei hjem.

Noe roligere i morgen ja.

Koselig dag det[emoji1]

Og da er vi straks ferdig i bassenget for denne helga. Eldste skal på sel neste helg, så det blir jo spennende...

Hun har slutta å ville sove hjemme i helgene. Sover kun i bhg. Men idsg har hun slitt seg ut med å vært eldst blandt tre yngre barn som elska å følge etter henne eller se på henne springe frem og tilbake (utrolig hvor lite som får mi på 5,5 mnd til å le[emoji85] når søstra gjør noe :p). Så hun ble jo supergira og brente masse energi. Sovna i armene til faren da han bærte henne inn fra bilen. Tok henne i mine hender og hun sovna oppå meg i 20, minutter før jeg prøvde vekke henne. Da var klokka 17. Hadde ikke sjangs å vekke så tok råsjangs hun ville ta tidlig kveld.

Gikk ikk, kledde av i senga og la dyna over. Og hun steinsov i to timer før det var opp igjen.
Da tok det litt tid å legge henne igjen i haøv ni tiden selv om hun enda var trøtt :p

Moro å være festens midtpunkt da[emoji28] skjønner at hun slet med søvnen etter en sånn Powernap[emoji28]

God kveld jenter.
Har virkelig problemer med å få tiden til å strekke til om dagen, og da blir dere dessverre nedprioritert..

Back
Topp