Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Guttungen feberfri her, men fortsatt feber på frøkna
Nydelig. Mi på 7 år hadde elska den [emoji7]
Nei det er jo typisk[emoji13]
Vi har vært i bursdag til guttas fetter idag[emoji2] 2,5 time unna.
Nettopp kommet hjem og kastet de to minste i seng[emoji2]
Nå soooofaaaa![emoji173]️
Liker ikke ordet ufør, men må ha en inntekt på en måte... men ting kan endre seg om 10-15 år og [emoji4]
Vi har vært i bursdag til guttas fetter idag[emoji2] 2,5 time unna.
Nettopp kommet hjem og kastet de to minste i seng[emoji2]
Nå soooofaaaa![emoji173]️
) og så lekeland med mannen og ungene. Det slår meg at mange foreldre lar ungene seile sin egen sjø der, og regler er til for å brytes. Åpningen til den delen som er for de minste er stengt av, da det har vært vannlekkasje i bingen, men da hopper folk bare over gjerdene istedenfor... Velkommen tilbakeHei damer! Leeeeenge siden sist! Etter rask scrolling ser jeg at det er de samme gode damene som skravler i vei, herlig! Kaster meg på igjen[emoji8]
God natt ladies!
Hva er planen med det nyinnkjøpte garnetLang dag! Ut på shopping med svigermor (kjøpte meg mer garn) og så lekeland med mannen og ungene. Det slår meg at mange foreldre lar ungene seile sin egen sjø der, og regler er til for å brytes. Åpningen til den delen som er for de minste er stengt av, da det har vært vannlekkasje i bingen, men da hopper folk bare over gjerdene istedenfor...
Jaja. Jeg skal på badet straks, sovetid for en time siden![]()
Kjekt å se degHei damer! Leeeeenge siden sist! Etter rask scrolling ser jeg at det er de samme gode damene som skravler i vei, herlig! Kaster meg på igjen[emoji8]
God natt ladies!
Tusen takkGod bedring til snuppa[emoji173]️
God morgen til deg også.God morgen .
Kjekt med litt ro rundt frokosten , og da spesielt i helgen ja. Kos dere i kirken . Håper ikke minste har feberGod morgen til deg også.
Og alle andre.
Søndag morgen. Ikke noe stress egentlig. Vi skal i kirka men det er jo ikke før 11, så avreise 1030 går helt fint. Men ungene er våkne og stått opp, så mannen har begynt å lage frokost og jeg har gått på badet. Likegodt å komme igang, det går en god time på å lage og spise frokosten. Minst. Jeg liker lang frokost i helga. Og vi skal gjennom "skifte klær og skifte bleie og pusse tenner" og hele den greia etterpå. Og det er godt å ha tid til å sitte ved bordet og prate litt, ikke "spis opp. Vi må på badet, vi skal dra"
Og ja, enkelte må skifte klær. Mellomste fikk en pose med klær etter datra til kusina mi i går
Det er bare det at hun er et par størrelser større enn mi. Og frøken 122/128 er og blir ikke helt lang nok i armer og ben til 134. (det er jo slett ikke som om hun trekker noe i bredden frøkna mi. Ja, ikke hun det kom fra heller, men hun er altså et par år eldre da.) Jeg brettet opp armer og ben på det siden hun sutret og gråt for hun ville ha det på. Greit til frokost. Hun skal ha på passelige klær når hun skal frem i kirken og synge og få bok. Basta.
Yngste skal dessuten måles bak når hun bytter bleier. Snittet på ørene var 37,5 (37,6 ene siden og 37,4 på andre) ikke helt lett å måle så små ører, men hun godtar i motsetning til de andre to å måles bak uten protester.
Så jeg får vel bare legge fra meg mobilen og ta fatt på morgenen
Det skjønner jegTusen takk. Ble ganske fornøyd selv![]()
Hun virker heldigvis å være i fin form så jeg satser på at hun ikke har det. Men klart, jeg målte jo ikke "bare fordi", men nettopp fordi hun kjentes litt varm... Vi får se.Kjekt med litt ro rundt frokosten , og da spesielt i helgen ja. Kos dere i kirken . Håper ikke minste har feber
I knowLang dag! Ut på shopping med svigermor (kjøpte meg mer garn) og så lekeland med mannen og ungene. Det slår meg at mange foreldre lar ungene seile sin egen sjø der, og regler er til for å brytes. Åpningen til den delen som er for de minste er stengt av, da det har vært vannlekkasje i bingen, men da hopper folk bare over gjerdene istedenfor...
Jaja. Jeg skal på badet straks, sovetid for en time siden![]()
Velkommen tilbakeHei damer! Leeeeenge siden sist! Etter rask scrolling ser jeg at det er de samme gode damene som skravler i vei, herlig! Kaster meg på igjen[emoji8]
God natt ladies!