Skravletråd Januar

Alene med ungene nå. Mannen dratt på stiftelsesmøte som nestleder i klatreklubben som etableres ikveld.

Baby sovnet for ti minutter siden i armene og bært inn i senga. Men spiste ingenting så hun er nok oppe akkurat i det jeg skal legge eldste om ti minutter. Kan bli en spennende kveld. Prøve å beholde roen om det blir baluba og ignorere smertene som har bygga seg opp mye siste par ukene hvor hvile rett og slett ikke hjelper :(
Håper kvelden går bra og at begge sover[emoji4]

Jepp. Heldigvis kjekke leker på venterommet.

Og stellebord. (og bleier og våtservietter. Jeg hadde med en bleie da, og visste at der er både tørre papir og vann samt våtservietter)

Det er jo bra service![emoji2]

Skulle i Mr i tromsø nå på lørdag. Men fikk brev idag det var utsatt to uker til den 3 februar :( og brev fra nav om at sykemeldingsrettighetene går ut 11.04.18. Hadde virkelig håpet på å få resultatene klare til legetimen 31.01 så vi har noe konkret og gi til nav. Og noe svar for min del om hva som skjer videre

Æsj, så kjipt da[emoji20] kanskje du kan forskyve legetimen også?

Søkkforkjøla 2,5 åring, forkjøla mor og forkjøla 5 mnd baby.

Rart at den mannen som har medisin som omtrent fjerne immunforsvaret, er den eneste som faktisk holder seg frisk her i huset [emoji848] *bank i bordet*

Håper han holder seg frisk[emoji4]
God bedring til dere andre[emoji173]️

Alene med ungene nå. Mannen dratt på stiftelsesmøte som nestleder i klatreklubben som etableres ikveld.

Baby sovnet for ti minutter siden i armene og bært inn i senga. Men spiste ingenting så hun er nok oppe akkurat i det jeg skal legge eldste om ti minutter. Kan bli en spennende kveld. Prøve å beholde roen om det blir baluba og ignorere smertene som har bygga seg opp mye siste par ukene hvor hvile rett og slett ikke hjelper :(

Sender deg en klem[emoji173]️

Back
Topp