Skravletråd Januar

Fikk garn jeg trengte i posten idag. Til å fullføre et babypledd som var ment til babyen jeg har nå. Men som jeg nå ikke trenger lengre. Men for galt å kaste når jeg var nesten ferdig. Får enten selge det eller gi det i gave om noen får gutt. (Litt «guttete» farge kanskje) selv om jeg visste jeg fikk jente. Men jeg liker blått, grått og hvitt sammen :)

Høres kjempe fint ut[emoji1] det får du nok solgt!

Håper kvelden går bra og at begge sover[emoji4]

Åneida. Yngste våken etter en halvtime søvn som beregnet. Prøver iherdig p legge henne nå. Men vanskelig. Ene sovna når andre våkna. Andre våkna når den ene sovna. Så sånn går nå min kveld

Æsj, så kjipt da[emoji20] kanskje du kan forskyve legetimen også?

Nei. Sykemeldingen går ut da og må fornyes. Betyr bare at en ny time må avtales hurtig da etter beregnet når resultatene kommer inn.

Håper han holder seg frisk[emoji4]
God bedring til dere andre[emoji173]️

Håper virkelig jeg også. Han er avhengig sv å holde seg frisk for å kunne ta medisinen sin som han trenger og. I tillegg trenger jeg at han er frisk nok til å ta vare på oss syke :p

Mannen snakka tidligere om å ta med begge ungene når han kjører i bhg imorgen så jeg får hvile litt etter ikveld. Håper han enda mener det. Han tenkte å ta turen opp til jobben sin og ta med babyen :) så får jeg kanskje litt sytid før psykolog og fysio står på planen :)

Det er jo bra service![emoji2]
Det er tross alt en helsestasjon. Dit kommer man med babyer. Og større småbarn. Men 90% av besøkene er vei bleiebrukere. Og det hender et ekstra behov for skift oppstår... Som når man må vente en time på legen...

Håper virkelig jeg også. Han er avhengig sv å holde seg frisk for å kunne ta medisinen sin som han trenger og. I tillegg trenger jeg at han er frisk nok til å ta vare på oss syke :p

Alle har bruk for en frisk voksen ja[emoji4]

Alene med ungene nå. Mannen dratt på stiftelsesmøte som nestleder i klatreklubben som etableres ikveld.

Baby sovnet for ti minutter siden i armene og bært inn i senga. Men spiste ingenting så hun er nok oppe akkurat i det jeg skal legge eldste om ti minutter. Kan bli en spennende kveld. Prøve å beholde roen om det blir baluba og ignorere smertene som har bygga seg opp mye siste par ukene hvor hvile rett og slett ikke hjelper :(
Klem. Det tror jeg du trenger i kveld.

Back
Topp