Skravletråd Januar

Fortsatt god bedring Sara[emoji173]️
Jatakk.

Jeg føler mest for å være syk, men fikk ikke vært så knusende effektiv på jobb i dag så jeg må definitivt avsted i morgen også.

Alle har bruk for en frisk voksen ja[emoji4]

Jepp. Når han først blir syk er han og totalt sengeliggende så han kan bare ikke bli syk. Selv når jeg nettopp hadde født og fikk brystbetennelse som gir influensafølelse, var jeg oppe og gikk. Og tok meg av baby og toåringen. Får bare ikke hvile med barn i hus selv om man er syk :p
Mens han blir helt amøbe når han er syk :p

Det er tross alt en helsestasjon. Dit kommer man med babyer. Og større småbarn. Men 90% av besøkene er vei bleiebrukere. Og det hender et ekstra behov for skift oppstår... Som når man må vente en time på legen...

Bra de har sånt. Her på helsestasjonen har de ingenting til skift. Ei heller mikro til oss som gir flaske. Det hadde vært kjekt

Åneida. Yngste våken etter en halvtime søvn som beregnet. Prøver iherdig p legge henne nå. Men vanskelig. Ene sovna når andre våkna. Andre våkna når den ene sovna. Så sånn går nå min kveld
Æsj[emoji85] men det er jo så typisk[emoji20]

Bra de har sånt. Her på helsestasjonen har de ingenting til skift. Ei heller mikro til oss som gir flaske. Det hadde vært kjekt
Micro er jeg usikker på... Aldri tenkt over (jeg ammer og ungene har ikke tatt flaske)

Men i tillegg til stellebordene til de bittesmå som kles av og veies og Sånn så er der en stellematte ved vasken, med en pakke våtservietter og skapet den ligger på er merket "bleier" og inni der er bleier i ulike størrelser. Veldig bra.

En passat[emoji4] Veldig god bil, men litt for liten motor og ikke 4×4.

Vi har en mitsubishi med 4x4. Men ikke stort bagasjerom. Men genial på vinteren. Kommer seg opp overalt.

Og en volvo v60 som er min bil. Stor bagasjeromsplass og ideel familiebil. Men ikke 4x4. Foreløpig gått greit for har veldig gode dekk :)

Må ha to her vi bor. Men håpet er at når vi føytter sørover trenger vo bare en bil og kan kjøpe xc70

Æsj[emoji85] men det er jo så typisk[emoji20]

Veldig typisk. Så nå er yngste våken o stua med meg. Mannen ringte jeg og han skulle kjøre hjem om jeg ville. Så sa ja. Eldste våkner nok snart og da må jeg legge meg med henne

Micro er jeg usikker på... Aldri tenkt over (jeg ammer og ungene har ikke tatt flaske)

Men i tillegg til stellebordene til de bittesmå som kles av og veies og Sånn så er der en stellematte ved vasken, med en pakke våtservietter og skapet den ligger på er merket "bleier" og inni der er bleier i ulike størrelser. Veldig bra.

Veldig bra de har det tilgjengelig :) med første gikk jeg noen ganger hjemmefra med stellebag jeg glemte å legge både våtservietter og bleier neddi. Vi bruker så sjelden våtservietter så glemte det. Men på helsestasjonen har de ingenting. Heller ikke der vi bodde før, så da måtte man bare løpe innom nærmeste butikk og kjøpe nytt i hui pg hast før time man allerede var sen til. Å komme tidsnok med baby er ikke alltid lett

Back
Topp