Sitter å nynner nattasang i håp at hun kjeder seg så mye av at jeg ikke underholder at hun bare sovner![]()
Hehe, god plan[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter å nynner nattasang i håp at hun kjeder seg så mye av at jeg ikke underholder at hun bare sovner![]()
Jatakk.Fortsatt god bedring Sara[emoji173]️
Akkurat landet nåTrasig . Hvordan ligger du an nå
Alle har bruk for en frisk voksen ja[emoji4]
Klem. Det tror jeg du trenger i kveld.
Det er tross alt en helsestasjon. Dit kommer man med babyer. Og større småbarn. Men 90% av besøkene er vei bleiebrukere. Og det hender et ekstra behov for skift oppstår... Som når man må vente en time på legen...
En passat[emoji4] Veldig god bil, men litt for liten motor og ikke 4×4.Da er valget letthvilken bil hadde dere fra før?
Æsj[emoji85] men det er jo så typisk[emoji20]Åneida. Yngste våken etter en halvtime søvn som beregnet. Prøver iherdig p legge henne nå. Men vanskelig. Ene sovna når andre våkna. Andre våkna når den ene sovna. Så sånn går nå min kveld
Micro er jeg usikker på... Aldri tenkt over (jeg ammer og ungene har ikke tatt flaske)Bra de har sånt. Her på helsestasjonen har de ingenting til skift. Ei heller mikro til oss som gir flaske. Det hadde vært kjekt
En passat[emoji4] Veldig god bil, men litt for liten motor og ikke 4×4.
Æsj[emoji85] men det er jo så typisk[emoji20]
Kan ta senereleggingen av ungene drar ut i tid. Ei lita ei med lakenskrekk[emoji85]
Tatt opp ja. Må evt til gynekolog da. Har spiralHar du sjekket det hos lege da?[emoji13]
Micro er jeg usikker på... Aldri tenkt over (jeg ammer og ungene har ikke tatt flaske)
Men i tillegg til stellebordene til de bittesmå som kles av og veies og Sånn så er der en stellematte ved vasken, med en pakke våtservietter og skapet den ligger på er merket "bleier" og inni der er bleier i ulike størrelser. Veldig bra.
Aha godt det.Akkurat landet nå
Lakenskrekk er kjipt! [emoji85]
Håndball her