Skravletråd Januar

Ahhh. Snø her også, men heldigvis Ok enn så lenge
Kaos var vel å ta litt i, men bilen vår tar seg så dårlig frem[emoji21] og nå er det søplete over alt, det snør som bare det. Så de som kjører snø klarer ikke holde unna.

God morgen :)
Håper det ikke utvikler seg til sykdom nå da, det er vel feil tid for det når du har det så travelt på jobb?
Feil tid for sykdom både på meg og guttungen. Jeg kjører på med nesespray og kjenner at det muligens blir paracet også. Helst ikke tid til å være syk før mars...

Guttungen er hos mamma i dag. Mamma er god å ha

Gravid og vondt i tannkjøttet - får leve på suppe og youghurt resten av svangerskapet da [emoji849]

Feil tid for sykdom både på meg og guttungen. Jeg kjører på med nesespray og kjenner at det muligens blir paracet også. Helst ikke tid til å være syk før mars...

God bedring :)

Sitter nok en gang på sofaen med en sovende baby. Kjeder meg! Har bare mobilen, skrur jeg på tv nå så vil Lillejenta våkne.

Den følelsen når man bor med en snorkende mann gitt [emoji23][emoji23][emoji23] Men han skal ut fredag og kommer ikke hjem før lørdag. Halleluja!!! [emoji23][emoji7][emoji16]

Godt med rolig dag da [emoji169]

Jippi, da skal det soves!!![emoji23][emoji28]

Det er jo lenge nok[emoji13]
Jepp. Heldigvis kjekke leker på venterommet.

Og stellebord. (og bleier og våtservietter. Jeg hadde med en bleie da, og visste at der er både tørre papir og vann samt våtservietter)

God bedring[emoji170]

Back
Topp