Skravletråd Januar

Mye bedre det. Jeg hater stå opp tidlig. Nyter for øyeblikket at vi står opp 7:15. Hun våkner som regel like før alarmen. Når jeg begynner 8 på jobb må vi opp leeenge før. Men i sommertiden når det er lyst hele døgnet her våknee hun ekstremt tidlig n
lillemor her er somregel våken før alarmen, og storebror våkner i sekstiden så det er nå da dagen begynner, rett og slett.

Jeg kjenner at jeg gleder meg til etter vinterferien. Da skal ungene gå selv for det er lysere og bare lillemor leveres

BAre 4 stemmer (eller en deling) fra å passere 100 stemmer på omoklubbkasse-konkurransen. Fra ca 55 når jeg oppdaget det for et par dager siden

Det hjelper å pushe.

Første fjelltur i 2018 [emoji324]
334a43fb7c5615c3710091300b067725.jpg

BAre 4 stemmer (eller en deling) fra å passere 100 stemmer på omoklubbkasse-konkurransen. Fra ca 55 når jeg oppdaget det for et par dager siden

Det hjelper å pushe.

Stemt idag og. Push i vei ;) kan stemme hver dag. Gjerne påminnelse så husker jeg det :)

Stemt idag og. Push i vei ;) kan stemme hver dag. Gjerne påminnelse så husker jeg det :)
Takk. Påminnelse gir jeg gjerne så klatrer vi. Og får en bittelitt større sjangse for å vinne

Men sånn i tillegg til å ivre for korps, så ivrer jeg for at ungene mine skal lære å svømme.

Så da er jeg på plass i svømmehallen igjen. Trygt plassert et stykke unna bassenget men med god utsikt. Tre minutter til første kurs begynner, 40 minutter, fem min pause og så kurset til mellomste, og så dusj og hjem. Eldste som er på første kurset dusjer og kommer og sitter sammen med meg med ei bok etter sitt kurs.

Sånn går nå helgene....

Jeg har fått husarbeidforbud. Og det hjelper litt. Jeg har alltid gjort alt hjemme. Og det går ikke lengre. Mannen har endelig skjønt at han må dra lasset hjemme. Til jeg er bedre
Det er bra det [emoji4] mannen skjønner ikke der, men han tok heldigvis klesvask mens jeg sov i over 3 timer. fikk sjokk når jeg sto opp hvor lenge jeg og lillegutt har sovet [emoji50]

Åssen klær og str? [emoji5]
Mini a ture kose/joggebukse str. 92 . United colors of benetton 3-4år bukse , Tommy hilfiger joggebukse 3år . Etc Memini fleecedrakt ble solgt i sted. En del fra meg i xsmall

Men sånn i tillegg til å ivre for korps, så ivrer jeg for at ungene mine skal lære å svømme.

Så da er jeg på plass i svømmehallen igjen. Trygt plassert et stykke unna bassenget men med god utsikt. Tre minutter til første kurs begynner, 40 minutter, fem min pause og så kurset til mellomste, og så dusj og hjem. Eldste som er på første kurset dusjer og kommer og sitter sammen med meg med ei bok etter sitt kurs.

Sånn går nå helgene....
Kos dere

Kb i bursdag
Jeg har hentet pakker , vært innom å sett hvirdan det går med kb og ellers fikset litt

Back
Topp