Time for utredning på sykehuset. 09:00 om morgen og kan være opp mot 3 timer [emoji50] det er for å kartlegge psyken min
Oi det var lenge![emoji15]
Masse lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Time for utredning på sykehuset. 09:00 om morgen og kan være opp mot 3 timer [emoji50] det er for å kartlegge psyken min
Sender deg en klem[emoji173]️
Takk [emoji173]️ Jeg skal prøve ikveld. En liten tur. Det begynner 18 så drar tidlig hjem. En times tid eller to
lillemor her er somregel våken før alarmen, og storebror våkner i sekstiden så det er nå da dagen begynner, rett og slett.Mye bedre det. Jeg hater stå opp tidlig. Nyter for øyeblikket at vi står opp 7:15. Hun våkner som regel like før alarmen. Når jeg begynner 8 på jobb må vi opp leeenge før. Men i sommertiden når det er lyst hele døgnet her våknee hun ekstremt tidlig n
Kos deg i kveld[emoji173]️
BAre 4 stemmer (eller en deling) fra å passere 100 stemmer på omoklubbkasse-konkurransen. Fra ca 55 når jeg oppdaget det for et par dager siden
Det hjelper å pushe.
For mye IG klær som ikke passer. Legges ut for salg
Takk. Påminnelse gir jeg gjerne så klatrer vi. Og får en bittelitt større sjangse for å vinneStemt idag og. Push i veikan stemme hver dag. Gjerne påminnelse så husker jeg det
![]()
Mhm hadde jo vært det kjekkesteHåper du får solgt kjapt[emoji2]
Det er bra det [emoji4] mannen skjønner ikke der, men han tok heldigvis klesvask mens jeg sov i over 3 timer. fikk sjokk når jeg sto opp hvor lenge jeg og lillegutt har sovet [emoji50]Jeg har fått husarbeidforbud. Og det hjelper litt. Jeg har alltid gjort alt hjemme. Og det går ikke lengre. Mannen har endelig skjønt at han må dra lasset hjemme. Til jeg er bedre
Mhm satse på det. Ikke fått tatt testen endaUff da[emoji20]håper det er falsk alarm..
Jepp [emoji50] men skal komme meg gjennom dette [emoji4] tusen takk ^^Oi det var lenge![emoji15]
Masse lykke til!
Mini a ture kose/joggebukse str. 92 . United colors of benetton 3-4år bukse , Tommy hilfiger joggebukse 3år . Etc Memini fleecedrakt ble solgt i sted. En del fra meg i xsmallÅssen klær og str? [emoji5]
Mhm i grunnHva gjør man ikke for barna[emoji173]️
Sykt om det er eneste mulighet...
Kos dereMen sånn i tillegg til å ivre for korps, så ivrer jeg for at ungene mine skal lære å svømme.
Så da er jeg på plass i svømmehallen igjen. Trygt plassert et stykke unna bassenget men med god utsikt. Tre minutter til første kurs begynner, 40 minutter, fem min pause og så kurset til mellomste, og så dusj og hjem. Eldste som er på første kurset dusjer og kommer og sitter sammen med meg med ei bok etter sitt kurs.
Sånn går nå helgene....