Skravletråd Januar

Vet hvordan det er :/

Mhm. Tror jeg sier nei til ikveld. Selv om der gjør vondt å si det. Men er på vei på avtale med kafe nå. Med samme personen jeg skulle ha en bursdagsfest for ikveld. Overraskelsesfest. Men jeg kjenner at jeg klarer rett og slett ikke :(

Mhm. Tror jeg sier nei til ikveld. Selv om der gjør vondt å si det. Men er på vei på avtale med kafe nå. Med samme personen jeg skulle ha en bursdagsfest for ikveld. Overraskelsesfest. Men jeg kjenner at jeg klarer rett og slett ikke :(
Du må ta vare på deg selv [emoji173] skjønner det er leit :/ men de burde forstå det

Et møte. En dag. Så får du slappe av [emoji173]️ det blir tøft, men du har jo dessverre inger valg enn å møte opp :/
Ja [emoji173] nei har ikke det :/ mannen tar lillegutt [emoji4] jeg sover dårlig om natta og gjør for det meste det meste her hjemme. formen min er ikke god om dagen pga været som er...

Gleder meg sånn egebtlig ikke til den dagen det blir hverdag sånn her og. Når vi flytter er detnikke gott at vi får bhg plass i en med full kost. Noe jeg synes er veldig kjekt. Opptil fire måltid, frukt og varmmat hver dag.

Jeg liker ikke stress på morgenen og blir fort stressa.

Vi unngår å stresse ved å stå opp tidlig og bruker lang tid...

Ja [emoji173] nei har ikke det :/ mannen tar lillegutt [emoji4] jeg sover dårlig om natta og gjør for det meste det meste her hjemme. formen min er ikke god om dagen pga været som er...

Jeg har fått husarbeidforbud. Og det hjelper litt. Jeg har alltid gjort alt hjemme. Og det går ikke lengre. Mannen har endelig skjønt at han må dra lasset hjemme. Til jeg er bedre

Vi unngår å stresse ved å stå opp tidlig og bruker lang tid...

Mye bedre det. Jeg hater stå opp tidlig. Nyter for øyeblikket at vi står opp 7:15. Hun våkner som regel like før alarmen. Når jeg begynner 8 på jobb må vi opp leeenge før. Men i sommertiden når det er lyst hele døgnet her våknee hun ekstremt tidlig n

Back
Topp