Skravletråd Januar

Åh, det er så typisk og litt slitsomt :( Håper du har fått sove litt. Og at ikke Nav har bekymret deg for mye.

Fikk skrevet ut noen dokumenter, og det er bra. Jeg var litt redd for at jeg ikke skulle få til å logge meg inn når jeg trenger det.
Fikk sove litt. Pupp ca kl 6. Våknet ca kl 8 av en rar skrapelyd. Det var Lillejenta som klødde på stolen jeg har satt ved siden av senga for at hun ikke skal falle ut :rolleyes:

Vi kjører til men må ta buss hjem
Vurderer å slutte å jobbe bare pga det Her, får så vondt av han

Skjønner deg så godt [emoji173]️ Hadde virdert det samme. Eller redusert dagene om mulig for å hente. Ingen fortjener å bli mobbet :(

Hmm Blææ tufs frøken :/ tar seg etter tissen :/ urinveisinfeksjon hmmm

Da tar det unektelig mer tid enn her. Vi og jo og to hjemme. Så ene gir flaske til yngste og eldste får frokost av andre som regel. Så er det skift og påkledning før avreise. Tar 30 min til bhg så sånn sett er vi vel raske hjemme.
Jeg er treg på morran, men siden jeg ikke trenger ordne meg noe særlig da jeg skal hjem igjen går det fortere.

Mannen (eller. Den som ikke leverer) drar tidlig, og jeg ordner altså frokost og matpakker og får ungene på plass og drar på jobb

Back
Topp