Skravletråd Januar

Takk søte du[emoji8][emoji8][emoji8] Føles ikke slik de fleste dager. Er altfor streng med meg selv og sliter med p gi meg selv ros selv om jeg ville gitt andre det for langt «mindre» bragder :p eneste jeg har vært litt stolt av i det siste, er at jeg har klart å kjempe litt imot fødselsdepresjonen. Jeg føler meg ut av det verste sorte hullet. Langt fra god, men mye bedre :) for jeg skjønte endelig at jeg hadde det. Fornekta det ikke lengre
Man er ofte for streng med seg selv:) Kjenner meg igjen der. Jeg prøver være stolt av meg selv :)

Oki. Håper det blir av hvis han vil:)

kjekt . Ja nærmer seg jo veldig nå så kan jo være du trenger ro :) Vi skal til gården på tur hvor vi spiser lunsj og ser på dyrene. Ellers familielørdag med god middag , film og snop. Søndag besøk og vi tenkte stå på skøyter

Ja, men så godt å være ute og hvis det er fint vær[emoji4]
Så koselig med gårdsbesøk[emoji4] Høres ut som ei fin helg med masse fine opplevelser.

Ja frisk luft er godt uansett :) Mhm vi koser oss :)
Viktig det[emoji4]
Gleder meg til å få kroppen tilbake så vi kan finne på mere også[emoji1] men da får jeg vel ei som er klistra til puppen store deler av dagen[emoji28][emoji171]

Kjenner meg godt igjen [emoji173] jeg har lært å si nei, men det tok meg noen år. konstant dårlig samvittighet når jeg sier nei og ja det som følger med. det høres veldig vondt ut [emoji17] og ikke minst ubehagelig

Mange ting jeg ikke klarer si nei til. Samvittigheten kommer meg i forkjøpet.
Men det betaler kropp og sinn for dyrt :/

Oki. Håper det blir av hvis han vil:)

kjekt . Ja nærmer seg jo veldig nå så kan jo være du trenger ro :) Vi skal til gården på tur hvor vi spiser lunsj og ser på dyrene. Ellers familielørdag med god middag , film og snop. Søndag besøk og vi tenkte stå på skøyter
Vi får se an hodepinen hans, før vi bestemmer osd

Det er jo veldig hyggelig å høre da [emoji4] Kanskje har jeg vært mer sliten og lei av sure miner enn jeg har forstått også, jeg vet ikke. Og har man barn så står man igjen med den viktigste kjærligheten uansett [emoji171]

Det siste du sa er veldig veldig sant [emoji173]️

Takk [emoji173]️
Ja, jeg er lei av å føle meg helt idiot :(
Jeg er typen som liker prøver på skolen, og liker å lære. Pleide å være i toppen i klassen i matte, men nå er det lite igjen. Men det kan nok trenes opp til en viss grad sikkert. Det sies at det tar et par år etter en depresjon før hukommelsen og konsentrasjonen kommer seg tilbake til det vanlige nivået. Aner ikke om det stemmer.

Mhm :/ får håper at hodet fungerer litt bedre etterhvert for oss begge. Må nok trenes opp noe ja....

Hmm, vi står opp 6.15 (ca, og ikke alle helt samtidig) og sliter med å være ut døra dør 8.15 vi for tiden...samling rekker hun da, for de store er levert før 8.30 da begynner skolen og i bhg spiser se frokost frem til ni (fortløpende de som kommer med matboks) så samling er ikke før ni. Og bhg Altså fem min fra skolen.

Klart, dere er tre barn. Tar litt lengre tid :p
Jeg trenger ikke lage matboks heller. Heldigvis. Bhg er fullkost så sparer tid der.

Man er ofte for streng med seg selv:) Kjenner meg igjen der. Jeg prøver være stolt av meg selv :)

Ja. Man er sin egen verste kritiker. Forventer mer når man allerede har oppnådd nok. Jeg har lyst å lære meg å senke kravene og være mer fornøyd med det lille jeg får til og det lille jeg kan :),

Oi, jeg har ikke fått det med meg at dere går fra hinannen.
Masse lykke til.
Som ~Ønskebarn2017 sier, samarbeid er viktig for barna.
Ønsker deg masse lykke til

Det går bra [emoji4] Vi er begge veldig enige om at lillemor kommer først, heldigvis [emoji171] Han vil på eget initiativ være 50% pappa også, og vi prater faktisk enda så godt sammen at jeg ser lyst på dette. Føler ikke noe vondt mot han. Det er mer stress med alt det praktiske. Tusen takk Musemor [emoji4] Blir mer forumtid da [emoji14]

Back
Topp