Like måde

vet dette er offentlig forum, men enkelte ting har jeg ingen problemer lengre med å dele «offentlig». For det er ikke noe jeg ikke kunne sagt til alle. Det er ting jeg ønsker å sette fokus på finnes og

psykisk helse og utfordringer generelt.
Cluene er utrygt hjem. Alkoholisme og bipolaritet hos foreldrene. Som gikk ut over meg spesielt da jeg ikke fulgte min mors «ordre» og ble stempla som sorte får og pappa-favoritt. Så aldri hatt et trygt sted å være eller rømme og det har prega meg.
Men positive er at jeg aldri får eller har problem med rusmidler, alkohol eller noe sånt. Jeg har utdanna meg, fått barn og søker hjelp for å komme meg videre fra barndommstraumene. Og en del av det er å komme meg vekk herfra.
Så ja vi planlegger flytting. I løpet av året er mitt mål. Slik at jeg skal feire jul med kun mine. Mine barn og min samboer. Vi skal starte noe bra

høytider er ekstremt vanskelig for meg pga alkoholisme og ustabilitet, og forfølger meg enda. Så flytting ser jeg på som min mulighet til å komme meg videre og gi mine barn større muligheter i livet