Han har tvillinger på 6år , så 2år eldre enn guttungen og 4år eldre enn frøkna. De koser seg i lag![]()
Så artig da[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har tvillinger på 6år , så 2år eldre enn guttungen og 4år eldre enn frøkna. De koser seg i lag![]()
Du kommer til det
Ja jeg tror faktisk det [emoji171] Takk, og en klem til deg og [emoji4] Mer tid til forum nå da [emoji23]
Mannen stakk plutselig på klatring for tre timer siden. Så han holdte på å gjøre seg klar så jeg spurte hvor han skulle. «Eeh ut. Klatring».
Fint med beskjed litt før. Kunne brukt dagen på å slappe av og hvile meg opp til å legge to barn og få dusja ene. Bare stress. De er sovnet akkurat. Yngste etter mye skriking. Og eldste var et mareritt og legge.
Hadde jeg bare fått beskjed. Og ikke fått det blikket når jeg spurte hvor han skulle dra..
Jeg er sliten. Har vondt. Og har gått så fort jeg klarer mellom rommene til ungene. Og en unge i armene konstant. Av og til begge. Yngste har ikke klart ligge for seg selv. Og da vil eldste og bæres. Helst samtidig. Så jeg er sur og utslitt. Har vært med på alt ettermiddagsgreier han har villet vært med på hele uka. Og hadde lyst på en avslappende dag og kveld. Uten å være så sliten og ha så vondt at tårene renner av smerte...
Aner enda ikke når han kommer hjem. Og yngste holder på å våkne igjen. Typisk. Og eldste hoster og er urolig
Blir vel tap mot Frankrike vel ...
Oj har visst vært sammen med mannen i 18 år , glemte den dagen gitt
Her er det tre unger som skal ha frokost. Og matboks. Ungene må ha matboks til skole og evt sfo. Yngste bare til frokost men hun spiser ikke så mye hjemme og vil ha matboks som de andre så hun spiser i bhg også.
Alle skal vaskes og kles på. Vel. Fire av fem gjør det selv. Yngste tar jeg og deretter meg selv. Hunden må fores og luftes, det gjør mannen
Og ingen av oss er raske til noe som helst på morgenen ;-)
Tror egentlig ikke Det, mener de sa sist det ikke gikk
Deilig det [emoji4] hatt en minst mulig dag. må være utvilt til mandag
Gubben kjørte til butikken for snop
Å hjelpes, tror jeg kommer til å forspise meg i kveld
Æsj! Vi har "ny" bil på prøve i helga også er det for dårlig plass i den[emoji85] får ikke inn to barneseter[emoji21]
Blæææ kjedeligSelvsagt ble det det[emoji13]
Han glimter tilSnill gubbe du har[emoji7]
Takk ❤Gratulerer med det[emoji171]
GratulererSå var man plutselig 32 år... gammal![]()
Jeg er leiJeg er målløs....[emoji20]
De spilte bra daSelvsagt ble det det[emoji13]
Takk takk ❤Gratulerer[emoji16]