Skravletråd Januar

Første fjelltur i 2018 [emoji324]
334a43fb7c5615c3710091300b067725.jpg

Herlig utsikt[emoji1]

Men sånn i tillegg til å ivre for korps, så ivrer jeg for at ungene mine skal lære å svømme.

Så da er jeg på plass i svømmehallen igjen. Trygt plassert et stykke unna bassenget men med god utsikt. Tre minutter til første kurs begynner, 40 minutter, fem min pause og så kurset til mellomste, og så dusj og hjem. Eldste som er på første kurset dusjer og kommer og sitter sammen med meg med ei bok etter sitt kurs.

Sånn går nå helgene....

Du er utrolig flink til å følge opp barna[emoji1]
Engasjert mamma[emoji173]️

Andre som så alle mot 1, hva syns dere?

Jeg syns det var utrolig gøy, konkurrerte med eldste om å få flest riktige :P
(Var også utrolig gøy å se 2 jeg kjente på skjermen)

Fint driv framover[emoji1]

Ja, men mindre driv i dag enn i går merker jeg. Men, det viktigste er at vi deltar, for vinne gjør vi uansett ikke. Og hodet mitt jobber med alernative veer, men trolig da ikke før til neste år

Ja, men mindre driv i dag enn i går merker jeg. Men, det viktigste er at vi deltar, for vinne gjør vi uansett ikke. Og hodet mitt jobber med alernative veer, men trolig da ikke før til neste år

Du får dytte opp tråden din hver dag så vi ikke glemmer[emoji12]

God kveld[emoji4]
Hatt en fin dag?
Helt pudding etter fult hus og bursdagsfeiring[emoji28] sambo er ute å prøvekjører en annen bil enn i går[emoji4] planen var ny bil til sommeren igjen, men ser kanskje ut som det kan skje litt før gitt[emoji28]

God kveld[emoji4]
Hatt en fin dag?
Helt pudding etter fult hus og bursdagsfeiring[emoji28] sambo er ute å prøvekjører en annen bil enn i går[emoji4] planen var ny bil til sommeren igjen, men ser kanskje ut som det kan skje litt før gitt[emoji28]
Har egentlig det :)
Sov lenge, shoppet, kost meg, spist god mat.
Kan ikke klage :)

Gruer meg til å reise i morgen, har ikke lyst

God kveld[emoji4]
Hatt en fin dag?
Fin dag her :)

Back
Topp