Første fjelltur i 2018 [emoji324]![]()
Herlig utsikt[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første fjelltur i 2018 [emoji324]![]()
Men sånn i tillegg til å ivre for korps, så ivrer jeg for at ungene mine skal lære å svømme.
Så da er jeg på plass i svømmehallen igjen. Trygt plassert et stykke unna bassenget men med god utsikt. Tre minutter til første kurs begynner, 40 minutter, fem min pause og så kurset til mellomste, og så dusj og hjem. Eldste som er på første kurset dusjer og kommer og sitter sammen med meg med ei bok etter sitt kurs.
Sånn går nå helgene....
Suuuulten . Heldigvis ikke så lenge til
Kb i bursdag
Jeg har hentet pakker , vært innom å sett hvirdan det går med kb og ellers fikset litt
Fint driv framover[emoji1]
Du er utrolig flink til å følge opp barna[emoji1]
Engasjert mamma[emoji173]️
Fått kjøpt noen julegaver![]()
For en utsikt[emoji4]Første fjelltur i 2018 [emoji324]![]()
Ja, men mindre driv i dag enn i går merker jeg. Men, det viktigste er at vi deltar, for vinne gjør vi uansett ikke. Og hodet mitt jobber med alernative veer, men trolig da ikke før til neste år
Nåja, jeg gjør da bare det som hører til
Har egentlig detGod kveld[emoji4]
Hatt en fin dag?
Helt pudding etter fult hus og bursdagsfeiring[emoji28] sambo er ute å prøvekjører en annen bil enn i går[emoji4] planen var ny bil til sommeren igjen, men ser kanskje ut som det kan skje litt før gitt[emoji28]
Hørtes ut som en fin lørdag[emoji4]Har egentlig det
Sov lenge, shoppet, kost meg, spist god mat.
Kan ikke klage
Gruer meg til å reise i morgen, har ikke lyst
2 jakkerDu er rå[emoji23] hva har du kjøpt??
Fin dag herGod kveld[emoji4]
Hatt en fin dag?
Helt pudding etter fult hus og bursdagsfeiring[emoji28] sambo er ute å prøvekjører en annen bil enn i går[emoji4] planen var ny bil til sommeren igjen, men ser kanskje ut som det kan skje litt før gitt[emoji28]
Så bra[emoji1]Fin dag her![]()
Ja, men han er liten for alderenNår de sier gutten din bruker 98 og er like gamle som N så føler jeg hun er høy [emoji50] måtte kjøpe 110 i vinterdress [emoji85]
Mhm stemmertil neste år du tenker Isbjørn?