Skravletråd januar

Hmm, nok en natt med urolig søvn hos minsten, og opp 5.30. La meg tidlig i går for å få overskudd, men den gang ei når man må opp 10-12 ganger... Har dere noen tips? Mannen er ikke hjemme, så ingen avlastning å få... i morgen venter jobben igjen, og jeg er så sliten at jeg blør neseblod, 6 mnd på vei med neste [emoji24]
 
Hmm, nok en natt med urolig søvn hos minsten, og opp 5.30. La meg tidlig i går for å få overskudd, men den gang ei når man må opp 10-12 ganger... Har dere noen tips? Mannen er ikke hjemme, så ingen avlastning å få... i morgen venter jobben igjen, og jeg er så sliten at jeg blør neseblod, 6 mnd på vei med neste [emoji24]

Uffda, hørtes ikke noe kjekt ut. Kanskje en sykemelding er på sin plass? Så får du hentet deg inn igjen litt?
 
Kan jeg sove i natt?

Merk timer med ubegrenset liv...
f516859da6cbc01e49041c41a2a6a56f.jpg

Oi så langt du var kommet! Gitt litt opp det der jeg ;)
 
Uffda, hørtes ikke noe kjekt ut. Kanskje en sykemelding er på sin plass? Så får du hentet deg inn igjen litt?
Jeg er allerede 50% sykemeldt. Har ikke vært fullt på jobb siden starten av september. Men når man jobber i skolen, og blir trekt fra skolens ferie og fridager, må man likevel jobbe endel for å dekke stillingsprosenten ;)
 
Vi bor på Sunnmøre

Vinteren er mer 2 grader og slaps enn stabilt kaldt her på våre trakter, så vi er vant til det. Og nettopp derfor utnytter snøen når den kommer. I morgen vet vi at den kan være borte (dog denne gangen meldes det at den skal bli i morgen altså)

Innbilte meg at dere hadde stabilt kaldt og snø jeg:p
Men da gjelder det å nyte snøen så lenge den ligger:)
 
Hmm, nok en natt med urolig søvn hos minsten, og opp 5.30. La meg tidlig i går for å få overskudd, men den gang ei når man må opp 10-12 ganger... Har dere noen tips? Mannen er ikke hjemme, så ingen avlastning å få... i morgen venter jobben igjen, og jeg er så sliten at jeg blør neseblod, 6 mnd på vei med neste [emoji24]

Hørtes utmattende ut:(
Hvor gammel er minsten?
 
Innbilte meg at dere hadde stabilt kaldt og snø jeg:p
Men da gjelder det å nyte snøen så lenge den ligger:)
Nei, vi er ikke bortskjemt med stabil vinter på våre trakter, så her nytes den mens den er ja
 
Hørtes utmattende ut:(
Hvor gammel er minsten?
Helt utkjørt, men nå sover han i ett par timer :) så jeg jaget de eldste ut (snart 11 og 8 år) så jeg tar meg en dusj og legge meg litt nedpå. Så får heller huset se ut som en dass... Minsten har akkurat passert 15 mnd.
 
Og der var Minsten våken igjen, takket være ringeklokka på døra, en bikkje som fyker ut og en gutt som skriker henne inn igjen rett ved siden av vogna [emoji17]rakk akkurat å sovne... Er det mulig?
 
Og der var Minsten våken igjen, takket være ringeklokka på døra, en bikkje som fyker ut og en gutt som skriker henne inn igjen rett ved siden av vogna [emoji17]rakk akkurat å sovne... Er det mulig?

Sååå typisk :(
 
God dag :) titter innom. Kommer nettop fra byen en tur. Møtte en for salg. Ungene syns det er kjekt kjøre gjennom byen så bare kos det. Og kjører jo el bil :) ellers har vi lekt både ute og inne i dag. Gøy med snø :)
 
Helt utkjørt, men nå sover han i ett par timer :) så jeg jaget de eldste ut (snart 11 og 8 år) så jeg tar meg en dusj og legge meg litt nedpå. Så får heller huset se ut som en dass... Minsten har akkurat passert 15 mnd.

Håper du fikk deg en god dupp:)
Huset kan man ta en annen dag vettu:p
 
Håper du fikk deg en god dupp:)
Huset kan man ta en annen dag vettu:p
Hehe, den varte i nøyaktig 2 minutter ;) da kom det folk som ringte på døra, åpnet og bikkja føk ut. Lillegutt på 8 år stod ved siden av vogna og ropte bikkja inn igjen. Vips var minsten våken [emoji13]
 
Back
Topp