Det er detIkke dumt det kvalitetstid med ungene er deilig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detIkke dumt det kvalitetstid med ungene er deilig
Jeg kunne pnske det var rom for begge deler herHer er av naturlige årsaker ikke ski noen aktivitet, og klubben vår har idiotisk nok håndball bare for jenter (og blanda i fotball) så vi driver hele året
Takk for detGod dag
Ha en super dag du også!
Vi har vært i osloGod dag planer for dagen ?
Uff daHello damer, god lørdag.
Håper dere har det fint
Har nettopp sendt mannen tilbake til strømmen storsenter for å se etter dukken til lille J.
Den må ha falt ut av vogna når vi skulle løfte henne over i bilen.
Krysser fingerne for at dukken kommer til rette for her hjemme er det en liten trist frøken som gråt seg i søvn
Det burde det være. Ikke alle liker det sammeJeg kunne pnske det var rom for begge deler her
Korreksjon, jeg har visst z5 compact.Flott den samarbeider da hva slags tlf er det?
Sony Xperia z3 compact mener jeg
Uff da
Håper han fant den
Fant den ikke jeg heller når jeg var der.Ingen dukke funnet men han kjøpte en ny som så nesten lik ut [emoji14] hun ble ganske fornøyd
Godt det daIngen dukke funnet men han kjøpte en ny som så nesten lik ut hun ble ganske fornøyd
NettopDet burde det være. Ikke alle liker det samme
Selvsagt er det fint at de gjør ulike ting, ikke spesialiserer seg på en fra de er små, men valgfrihet er fint
Skal jobbe fram til kl 21
Du da?
Vi har vært i oslo
Hva har dere gjort der da?Vi har vært i oslo
Sett på niesen min spille kampHva har dere gjort der ?
Sett på niesen min spille kamp
Hello damer, god lørdag.
Håper dere har det fint
Har nettopp sendt mannen tilbake til strømmen storsenter for å se etter dukken til lille J.
Den må ha falt ut av vogna når vi skulle løfte henne over i bilen.
Krysser fingerne for at dukken kommer til rette for her hjemme er det en liten trist frøken som gråt seg i søvn
Må si meg litt imponert ved tanke på at Lille U bare et 22 måneder..
Det snør, det snør, tiddelibom.
Jeg valgte å ikke dytte snuppa i vogna, prøvde senga. Hun mener visst at å sove til og fra fotballen var nok, og nekter.
Mannen fulgte ungene bort i akebakken. Og kom visst ikke tilbake, ikke enda i alle fall. Så da sitter vi her. Vet ikke om jeg skal ta henne ut på akebrett når det snør sånn, vil jo få så mye snø i ansiktet. Og er lita. Tror vi holder oss inne